1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Horizon - Ervaringen zelf installeren

Discussie in 'Digitale TV - Mediabox (XL)' gestart door Notna, 11 sep 2012.

  1. 8t88

    8t88 Forum Member

    Heb al sinds woensdag de 1030 code, monteur geweest elke dag meerdere resets uitgevoerd. Het helpt allemaal geen zak, inmiddels al voor 40+ euro aan die K*T helpdesk verbelt. Het moet allemaal aan de provisioning liggen en de afdeling die dit behandeld zou het allemaal binnen 72uuir oplossen.......we zijn inmiddels 96 uur verder en nog steeds 1030 melding op mijn box! Het blijft gewoon een ****** **** bedrijf dat UPC!

    [gmod]We begrijpen je frustraties, maar let a.u.b. een klein beetje op het taalgebruik. Er lezen ook nog andere mensen mee.[/gmod]
     
  2. Twitterbericht naar UPC heeft bij mij nog nooit effect gehad.
    En geloof me, ik formuleer het heel netjes, zonder vervelend te doen.
    0,0 geen reactie......nog nooit gehad.....
     
  3. viop

    viop Forum Member

    Vrijdag de Horizonbox ontvangen, en geïnstalleerd: televisie werkte meteen. Eerst even avond zappen op niks af.

    Zaterdag de helpdesk gebeld om de telefonie en internet over te zetten van mijn Arris docsis 2.0 naar mijn Horizon. Dit zou doorgezet worden naar een ander afdeling. Dit is binnen een uur na bellen correct doorgevoerd naar mijn Horizon box.

    LAN setttings aangepast zodat het binnen mijn eigen LAN subnet valt en als secundaire DNS 8.8.8.8 opgegeven. Portforwarding ingesteld. SSID hernoemd van "UPCxxxxxxxx" naar "Free p0rn here".
    Monteur afgebeld.
     
  4. ik snap er helemaal niks meer van...!!
    Net gebeld met de helpdesk en nu blijkt dat mijn order nog niet is doorgezet. Dit zou nu binnen 24 uur gedaan worden. Volgens de HD medewerker zou ik dan de horizon box zonder problemen kunnen aansluiten.
    Bij een eerder gesprek is mij toch duidelijk gezegd dat mijn oude box eerst op zwart zou moeten gaan alvorens de nieuwe aan te sluiten, maar volgens deze medewerker hoef ik daar niet op te wachten en kan ik hem gewoon morgen rond deze tijd aansluiten.

    Ik weet nu niet zo goed wat ik morgen moet doen...
     
  5. Vreemd, heb al zeker een keer of 10, in de afgelopen jaren, contact gehad via Twitter, altijd binnen uiterlijk 2 werkdagen contact terug gehad en altijd goed geholpen.
     
  6. Ik heb zeer goede ervaring met de HD op twitter. wordt meestal dezelfde of de volgende dag geholpen. IK vind het juist een uitkomst voor vragen of problemen. Scheelt weer hangen in de wacht aan de phone :P
     
  7. het duurt 48 uur... geen 24
     
  8. Bij mij duurde het omzetten van digitale tv royaal + 25MB => horizon tv 60MB precies 23 uur. Dus ik heb geluk gehad :)
     
  9. Bij het zelf installeren van de Horizon had ik gelijk al beeld, maar helaas alleen de zenders van het Horizon TV Standaard pakket en Film1. Het extra pakket en het aanvullende HD pakket nog niet. Het is inmiddels al bijna 72 uur geleden dat ik de Horizon heb aangesloten. Dus het verschilt nogal per geval.
     
  10. Telefonisch horizon besteld, afgesproken met de upc dame dat alles op de nieuwe box zou komen en wat denk je, niet dus. Gebeld met de helpdesk, het enige wat men kon zeggen is "we kunnen het nu niet omzetten, belt u over een paar weken maar terug". Fijn afspraken maken met UPC >:(
     

Deel Deze Pagina