• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Algemeen storingsmeldingen topic. Deel 5


Status
Niet open voor verdere reacties.

Navi

Forum Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Berichten
197
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Ik ben de hele dag aan het werk geweest, nu bij thuiskomst is het modem online na vanmorgen gereset te hebben maar er is absoluut geen data verkeer mogelijk....
Als ik het modem weer een reset geef kan het zijn dat ie er uren over doet om online te komen of hij komt helemaal niet online.

Zou het met het koude weer te maken hebben waarom het zo lang duurt @Webcare Ziggo ? Als dat zo is dan weten we tenminste iets....
 
Laatst bewerkt:

Navi

Forum Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Berichten
197
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
SMS gehad, verwachte oplostijd donderdagochtend 1 maart....
 

Beetle

Forum Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2010
Berichten
122
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Hier gisteravond exact hetzelfde, uitval, alles staat keurig online, alle down en upload kanalen goede signalen.
Maar geen internet verbinding.
Opnieuw alles gestart maar duurde zeker 25 min voordat alles weer online kwam!!
Gelukkig nu dus wel weer internet, maar laatste weken steeds even uitval van internet, maar niks te zien in het modem.
 

kvanrossum

Forum Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2018
Berichten
4
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
?
SMS gehad, verwachte oplostijd donderdagochtend 1 maart....
Nu vraag ik mij af of wij wel last hebben van dezelfde storing. Ik heb zelf via de storing tracker van Ziggo status updates aangevraagd via sms en email, en de helpdesk medewerker heeft mij ook geabonneerd op de storing.

Alleen heb ik nog geen status updates ontvangen, dus ook niet over de verwachte oplos datum.
 

Navi

Forum Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Berichten
197
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Wanneer heb je op de sms dienst geabonneerd? Het laatste smsje dat ik kreeg was van gisteren 9.02 uur.

Overigens vanmorgen een uurtje redelijk stabiel internet gehad maar ik juich nog niet te vroeg...
 

Navi

Forum Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Berichten
197
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
SMS gehad om 13.15 uur

Gelukkig, de storing is opgelost. Bij jou nog niet? Sms NEE naar 7373 dan bellen wij je terug. Ziggo

Vanavond testen, ben nu aan het werk. Maar zoals ik al zei had ik vanmorgen een stabiele verbinding.
 

kvanrossum

Forum Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2018
Berichten
4
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
?
Volgens de site inderdaad opgelost nu, maar helaas nog geen prik op mijn modem, na verschillende reboots nog steeds status DS-scanning.

Heb mij zondag al geabonneerd op de sms dienst trouwens.

Nu maar opnieuw bellen met de klantenservice.

Edit: Er komt morgen een monteur langs er is namelijk een connectie probleem tussen Ziggo en mijn aansluiting.
 
Laatst bewerkt:

Navi

Forum Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Berichten
197
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
De verbinding is er maar nog verre van stabiel. Valt steeds weg. Ook na resets.

EDIT: volgens helpdesk zijn er afgelopen nacht onderhoudswerkzaamheden geweest. Het modem was online maar naar een reset komt deze weer eens niet online. Na een fabrieksreset blijven de groene lampjes knipperen. Medewerkster heeft nu een monteur voor as maandag gepland..
 
Laatst bewerkt:

Navi

Forum Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Berichten
197
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Helaas is dezelfde storing weer terug, na werkzaamheden afgelopen donderdag. Daarvoor 3 weken goede verbinding gehad en voor anderhalve week compensatie gekregen van Jelle. Nu gelukkig genoeg data bij Vodafone maar lastig is het wel.
Wie nog meer?

Storing Internet en Bellen

Door een storing is je internetverbinding langzamer dan normaal, valt de verbinding weg of kraakt je telefoonlijn. We begrijpen dat dit vervelend is en lossen het zo snel mogelijk op.

Storing opgelost en werkt niet alles zoals je gewend bent? Start het modem dan opnieuw op.
Status: We zijn het voor je aan het oplossen Bekend sinds vrijdag 23 maart om 13.50 Wanneer is het opgelost? voor 25 maart, 03.00 uur

Postcode 5211
 

Navi

Forum Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Berichten
197
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Here we go again, weer geen telefoon en internet. Monteur inmiddels weer gepland maar het is elke 3 maanden raak. Gisteren was er een grote storing volgens de website en helpdesk maar ik had er geen last van.
Maar sinds vannacht 0.25 krijg ik het modem met geen mogelijkheid meer online.
Ik hoop dat het weer buiten ligt, dat was de andere keren ook het geval.
Ik hoop dat @Webcare Ziggo er nu echt werk van maakt ik kan me eigenlijk ook niet permitteren om maandagochtend thuis te zijn.
Dat er iets niet goed zit in het netwerk in 5211 XK (ik geloof segment 501.076) is me wel duidelijk. Aan bekabeling kan het ook niet liggen want anders zou de verbinding die erg strak was er niet ineens uitklappen. En alles is eind vorig jaar nog vernieuwd door de monteurs. Gelukkig werkt de tv wel.

Ik hoop dat jullie iets kunnen vinden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.