Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb sinds langere tijd heel veel fouten in mijn modem zitten.
Dit merk ik heel duidelijk met een wifi verbinding die regelmatig wegvalt.
Ik heb het modem al gereset, helpt niet
De waardes bij de Ziggo klantenservices over mijn modem vindt men ook niet goed, de oplossing zou zijn een nieuwe stekker.
Dit heb ik geprobeerd.
Andere oplossing is een harde reset of modemwissel
Maar ik vraag me af of dit nu gaat helpen of hebben jullie een betere oplossing hiervoor?
En zijn de waardes nu zo slecht?
Zit jouw modem achter een versterker? De waardes zitten binnen de marges maar ik zie downstreamwaardes niet vaak zo hoog. Mocht dit het geval zijn dan moet de versterker in ieder geval los van de modem via een 2-weg splitter op het AOP.
Sowieso kan een harde reset natuurlijk nooit kwaad, dat moet je altijd proberen voordat je kabels gaat vervangen.