1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

TV afgesloten door niet betalen factuur, hoe lang duurt dat?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door barracuda_1, 9 dec 2009.

  1. barracuda_1

    barracuda_1 Forum Member

    Berichten:
    13
    ik ben vergeten de factuur te betalen (nou ja, ik was in de veronderstelling dat dat automatiche ging, zoals het altijd al was) en nu is mijn tv afgesloten, heb gelijk het geld over gemaakt (300 euro...) heeft iemand een idee hoe lang het duurt voor het weer gaat werken?
     
  2. Johnny54

    Johnny54 Moderator

    Berichten:
    17.611
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fUPC
    Als ik mij niet vergis binnen 24 uur nadat het geld op de rekening van UPC staat.
    Afhankelijk van hoe je het geld hebt overgemaakt, kan dat dus een aantal dagen duren.
     
  3. FreekieDee

    FreekieDee Forum Member

    Berichten:
    443
    Let er wel op dat met een dergelijke achterstand UPC waarschijnlijk al zo ver is dat ze je klantgegevens geheel hebben afgesloten (en je dus geen abonnement meer hebt bij UPC).

    Ik denk dat het raadzaam is om nog even te bellen en hier navraag naar te doen. Sowieso kun je in dat geval pas een nieuw abonnement aanvragen als de betaling binnen is.
     
  4. Robert Koopman

    Robert Koopman Quality Member

    Berichten:
    17.619
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fUPC
    Is die termijn van 24 uur niet als je via het postkantoor betaald?
    Anders kan het iets van 3-4-5 dagen duren meen ik ooit eens op het forum gelezen te hebben.
     
  5. FreekieDee

    FreekieDee Forum Member

    Berichten:
    443
    Hoi Robert,

    Johnny geeft hier aan 24 uur nadat de betaling is binnengekomen. Het moment waarop de betaling binnenkomt is natuurlijk afhandeklijk van de manier van betalen
     
  6. Wassily-UPC

    Wassily-UPC Product Tester

    Berichten:
    494
    Bij het GWK (Grens Wissel kantoor) en het Postkantoor kun je middels een spoedbetaling betalen. Hieraan zijn wel extra kosten verbonden maar de betaling wordt binnen een uur aan UPC doorgegeven. Bij een reguliere betaling is de verwerkingstermijn max. 5 werkdagen.

    Een eventuele blokkade wordt automatisch verwijderd (indien de klantgegevens correct zijn) nadat er een volledige betaling van het achterstallig saldo gedaan is en deze verwerkt is. Dit is een automatisch proces dat niet versneld kan worden. Dit kost altijd maximaal 24 uur.
     
  7. barracuda_1

    barracuda_1 Forum Member

    Berichten:
    13
    Sorrie voor de late reactie, maar iig bedankt voor de reacties.
    Crap, nou het is iig niet na 24 uur, want het werkt nog niet. En nu is ook het inet afgesloten... maakt nu niet meer uit maar is natuurlijk niet handig aangezien ik betaal VIA het inet.
    Maar goed ik hoop dat het. Morgen weer gaat werken, dan kan vrouw lief gewoon tv kijken als ze thuis komt, heb. Voor nu maar de gewone kabel in de tv gestoken.

    Ps thank god for my htc hero met flat free inet
     
  8. mwerker

    mwerker Guest

    Nu 7dagen later zou alles weer moeten werken?
     

Deel Deze Pagina