2 Next kastjes mogelijk?

Sjoerd95

Forum Gebruiker
Berichten
23
Hallo,

Ik heb zojuist met Ziggo gebeld over het eventueel veranderen van ons abonnement.
(We hebben op dit moment nog 2 Humax kastjes en vroegen ons af of we Next kastjes konden krijgen, we hebben ook de mogelijk over te stappen naar glasvezel waarbij wél 2 interactieve kastjes mogelijk zijn)

Nu vertelde de medewerker met dat hij gratis ons Humax kastje kon omruilen voor een Next kastje.
Toen vertelde ik dat ik er 2 nodig had omdat we 2 tv's hebben die iedere avond in gebruik zijn en kreeg toen het antwoord dat maar maximaal 1 Next kastje op het moment mogelijk is. Voor de andere tv zouden we een CI+ module of een digitale ontvanger moeten nemen. (Met dit kunnen we dus niet meer pauzeren/opnemen zoals bij de Humax)

Het zou ook niet mogelijk zijn om 1 Next kastje en 1 XL kastje krijgen, en als we voor de Next gingen zou ons Humax kastje ook niet meer werken omdat we dan een ander abonnement zouden krijgen.

Nu is mijn vraag,
Waarom kunnen wij niet 2 Next kastjes krijgen? (willen best €5 per maand voor extra kastje betalen)
Bij Ziggo Zakelijk kan je wel een 2de Next kastje kiezen.

Zijn er mensen die wél op dit moment 2 Mediabox Next kastjes hebben?

Word morgen teruggebeld en weet nu niet precies hoe het verder moet...

Nog veel langer met de Humax kastjes doorgaan gaat het ook niet worden aangezien bij 1 de afstandsbediening niet goed werkt en bij de andere is denk ik de harde schijf kapot aan het gaan (strepen in het beeld bij terugspoelen/opnemen)

De Ziggo medewerker zei dat "binnenkort" het mogelijk wordt een 2de Next kastje bij te bestellen, maar kon geen datum geven.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen en/of adviseren wat te doen.

Sjoerd
 
Waarom kunnen wij niet 2 Next kastjes krijgen? (willen best €5 per maand voor extra kastje betalen)
Geen idee, ik denk dat niemand daar een antwoord op heeft, behalve Ziggo.

Zijn er mensen die wél op dit moment 2 Mediabox Next kastjes hebben?
Yep, zeker tijdens de introductie was dat mogelijk.

De Ziggo medewerker zei dat "binnenkort" het mogelijk wordt een 2de Next kastje bij te bestellen, maar kon geen datum geven.
Dat is mooi, en ook het enige juiste antwoord van Ziggo.
Verder kunnen 'wij' je niet helpen vrees ik?
 
Ik heb in de huiskamer de XL in gebruik met de upgrade en in de slaapkamer( is even uitgave) apple tv kastje.Ideaal. Je kan er de ziggo app op zetten en er alles mee doen wat je met de Next ook doe dus opnemen en afkijken en replay
 
wat ik alleen niet snap,

in die Humax zit toch ook een C+ module?

Dus dan zou pauzeren/terugspoelen toch wél mogelijk moeten zijn?
 
Gewoon zeggen dat je of 2 Next kastjes wilt, of dat je anders doorverbonden wilt worden met de afdelingen opzeggingen, omdat je dan overstapt naar glasvezel.
 
Vreemde opmerking want jij zou het moeten weten want jij hebt ze.
Maar in een Humax kun je gewoon een kaart proppen.

wat ik alleen niet snap,

in die Humax zit toch ook een C+ module?

Dus dan zou pauzeren/terugspoelen toch wél mogelijk moeten zijn?
 
oh, dacht die kaart/smartcard de CI+ was :drunk:
zullen morgen wel zien hoe het afloopt, zal het hier nog wel posten.
 
Ook contact gehad met ziggo over 2de next kastje is onmogelijk zeggen ze
Is alleen mogelijk voor zakelijke gebruikers
Mijn zoon heeft eigen bedrijf en heeft 2 next kastjes bij zijn abonnement van 45 euro ik heb een abonnement van 92 euro en kan geen 2de krijgen dus na lang heen en weer gepraat abonnement met ingang van 30 juni opgezegd tevens het zelfde gebeurt bij mijn schoonmoeder gisteren die hadden ze wel een 2de next BELOOFD maar stuurde een humax
Weer lang aan telefoon gezeten maar conclusie ook dit abonnement gaat opgezegd worden
Vind dit een rare zakelijke instelling klanten van 45 euro wel 2de next klanten van 90 euro niet
Dus ziggo nu 2 klanten kwijt hoop dat er meerdere mensen mijn voorbeeld volgen zodat ziggo eens gaat nadenken over hun beleid
Ze konden mij ook niet vertellen waarom zakelijke klanten er 2 nodig hebben enige antwoord was is ons beleid
 
Terug
Bovenaan