• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

2 keer klant bij ziggo


retep_

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2009
Berichten
680
Ziggo
Televisie
Gebied
fZiggo
ik zie net dat twee keer een bedrag door Ziggo is afgeschreven van mijn bank rekening( voor 2 verschilde klant nummers) , kan natuurlijk gewoon storneren maar dan lost het probleem natuurlijk niet op,

advies om te oplossen ?
 

Johnny54

Moderator
Lid geworden
18 jan 2003
Berichten
17.378
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Contact opnemen met Ziggo en doorgeven dat ze een fout gemaakt hebben.
Ik zou het via Ziggo webcare op dit forum, of twitter, of Facebook doen.
 
Topicstarter
Topicstarter
R

retep_

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2009
Berichten
680
Ziggo
Televisie
Gebied
fZiggo
oke dank PB gestuurd naar webcare.
 
Topicstarter
Topicstarter
R

retep_

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2009
Berichten
680
Ziggo
Televisie
Gebied
fZiggo
opgelost, om een of andere reden was het voor een adres waar ik al 12 jaar niet meer woon.
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
2.304
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
toch geen 12 jaar dubbel betaald? :> toch even verder nakijken:P
 
Topicstarter
Topicstarter
R

retep_

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2009
Berichten
680
Ziggo
Televisie
Gebied
fZiggo
nee gelukkig niet...eerder niets onterecht betaald ( al kan ik maar tot 2011 terug in telebankieren)
 

Franz

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Berichten
1.389
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Mooi nostalgisch woord, telebankieren :)
 
Topicstarter
Topicstarter
R

retep_

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2009
Berichten
680
Ziggo
Televisie
Gebied
fZiggo
tja denkt de lading nog steeds