160.000 Ziggo-klanten overgestapt naar Mediabox Next in amper twee maanden

als zovelen zich zonder blikken of blozen alles aan laten smeren en/of praten, is het voor iedereen een probleem.
 
onzin. het gaat om waar de box voor staat. nog meer invloed en bepalen door de provider.
 
Dat zie je verkeerd... en eigenlijk vind ik jouw opmerking behoorlijk denigrerend... eigenlijk gewoon belachelijk. Logisch dat je provider invloed heeft, zeker in deze tijd van 'vooruitgang'. Ik vind het zo kortzichtig om te zeggen dat je tegen de invloed van je provider bent. Die tijd is allang voorbij! Je bent natuurlijk altijd vrij om naar een provider te gaan waarvan jij denkt dat die heel weinig invloed heeft. Als ik zo principieel als jou zou zijn, had ik dat allang gedaan. Ik vind het een beetje geschreeuw van de kantlijn. Eigenlijk vind ik het iets anders, maar ik blijf netjes zonder het beestje een naam te geven.
 
het is geen geschreeuw van de kantlijn. dankzij mensen die niet alles maar pikken worden bedrijven (in het algemeen gesproken) nog wel eens terug gefloten. en de rest profiteert daar dankbaar van. onwetend of achterover leunend.
in geval van providers; dank zij mensen die blijven opkomen voor de belangen van de kijker/abonnee, kwam er bijvoorbeeld een FTC pakket (bij fziggo) en is er bijvoorbeeld de verplichte vrije keuze van apparatuur.
niets tegen de box, zolang hetzelfde ook maar mogelijk wordt gemaakt zonder huurbox/-ci.
en dat gaat niet gebeuren als iedereen maar zwijgend meeloopt in de belangen van de provider.
want die vindt een dergelijke houding wel prima. dan maar liever principieel. en een verschil van mening mag dan gelukkig nog in NL.
ik heb verder geen probleem met jou mening.
 
Ik ben al 20 jaar lid van Ziggo nu wilde ik ipv de horizon box de next. Ik heb het duurste abonnement van ziggo en met next 50 cent duurder, daar geen probleem mee maar nu rekening gehad staat er 19.95 euro eenmalig kosten bij omdat ik een ander abonnement heb afgesloten volgens ziggo.Ik ben van mening dat ik van abonnement ben overgestapt omdat ik al lid was. Vind dit hele slechte service van ziggo
 
Het abonnement met de Next is een andere abonnement als het abonnement met de Horizon box, want het heeft een ander apparaat en andere prijs.

PS
Ziggo is geen vereniging dus ben je geen lid, maar gewoon een klant.
 
Die € 19,95 aan activatiekosten wordt ook duidelijk vermeldt bij het aanpassen van je abonnement.
Schermafdruk 2019-08-22 18.22.59.png
 
Terug
Bovenaan