Is er al iemand die versie 4.21.9 werkend voor Nederland heeft gekregen?
Zo ja, stuur mij dan een pm. Bij voorbaat dank.
 
Vandaag voor de 2e keer uit de testgroep gegooid, ondanks mijn constructieve bijdrage. Uit alles blijkt dat Ziggo helemaal er geen belang bij heeft om de app op de markt te brengen. Ziggo ziet zijn klanten vooral als melkkoeien, en ook hetzelfde gedrag vertonen.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag voor de 2e keer uit de testgroep gegooid, ondanks mijn constructieve bijdrage. Uit alles blijkt dat Ziggo helemaal geen belang erbij heeft om de app op de markt te brengen. Ziggo ziet zijn klanten vooral als melkkoeien, en ook net zo dom zijn.

Hoe werkt dit testgroep en, hoe gaat het contact tussen Ziggo en testers?
 
Je kunt je gratis aanmelden. Maar nogmaals, mijn ervaring en indruk is dat Ziggo helemaal geen belangstelling heeft in het verder doorontwikkelen van hun app, en zeker niet dat ze er veel belang bij hebben om het op de markt te brengen. Ziggo werkt nog steeds met dezelfde versie, en dat zegt meer dan genoeg. Dan bedoel ik deze versie: https://anonfile.com/q2K99cBfnf/Ziggo_Go_Android_TV_4.18.7_build_58_zip
 
Laatst bewerkt:
Versie 4.18.7 werkt uitstekend i.c.m. abo van Ziggo. Ben benieuwd wanneer er iemand is die versie 4.21.9 voor de Nederlandse markt werkend weet te krijgen. Het zal zeker niet vanuit Ziggo komen, die doen niets anders dan beloven en gebakken lucht verkopen. Alles onder het motto: wat zijn onze klanten dom, en het zijn prachtige melkkoeien.
 
Ik had v4.18.7 laatst ook op mijn Philips Android tv geïnstalleerd maar weer verwijderd, omdat live tv en opnames haperen, niet op alle zenders maar wel erg storend. Movies & Series werkte wel goed.
Gisteren toch weer geïnstalleerd maar hetzelfde probleem plus dat Movies & Series nu niet meer werkt, steeds de melding dat ik het later nog eens moet proberen.
 
ja Ziggo Go Android TV 4.18.7 build 58. Werkt Movies & Series bij jou wel dan? Zo ja dan is er gisteren misschien een storing geweest maar via de Next werkte het wel.
 
Terug
Bovenaan