Shadowranger
Forum Gebruiker
- Berichten
- 616
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Beste forumleden, Webcare,
Ik zit met een probleem dat ik de laatste tijd veel te maken heb met een kortdurende wegvallende Wifi verbinding. Ik heb een Compal Connect Box, nu zo'n 1,5 jaar oud.
Ik gebruik zowel de 2,4 GHz als de 5Ghz band en heb de kanalen waar deze op uitzenden gefixeerd om geen problemen te krijgen met de wifi netwerken in de buurt. Met deze instellingen heb ik nog niet eerder dit probleem gehad.
Echter is er sinds de laatste update van de CB iets toegevoegd (zie screenshot in rood kader), waardoor ik vermoed dat dit het probleem veroorzaakt. Ik zie namelijk een extra optie in de instellingen genaamd "Ziggo Smart Wifi", maar deze is uitgegrijst. Echter staat de optie "kanaal optimalisatie ingeschakeld" aangevinkt en ik kan deze niet uitzetten.
Kan iemand mij vertellen hoe ik toch deze optie kan uitzetten?
In afwachting van de reacties,
Ik zit met een probleem dat ik de laatste tijd veel te maken heb met een kortdurende wegvallende Wifi verbinding. Ik heb een Compal Connect Box, nu zo'n 1,5 jaar oud.
Ik gebruik zowel de 2,4 GHz als de 5Ghz band en heb de kanalen waar deze op uitzenden gefixeerd om geen problemen te krijgen met de wifi netwerken in de buurt. Met deze instellingen heb ik nog niet eerder dit probleem gehad.
Echter is er sinds de laatste update van de CB iets toegevoegd (zie screenshot in rood kader), waardoor ik vermoed dat dit het probleem veroorzaakt. Ik zie namelijk een extra optie in de instellingen genaamd "Ziggo Smart Wifi", maar deze is uitgegrijst. Echter staat de optie "kanaal optimalisatie ingeschakeld" aangevinkt en ik kan deze niet uitzetten.
Kan iemand mij vertellen hoe ik toch deze optie kan uitzetten?
In afwachting van de reacties,
Laatst bewerkt: