Ziggo Go app werkt niet.

[cynische mode=aan]
We vragen dit om via een privebericht sturen omdat je je klantnummer en gebruikersnaam van mijn Ziggo moet doorgeven. Lijkt mij niet handig om dit open en bloot hier op het forum te plaatsen ;)

Groet,

Jelle van Ziggo

Betekent dit dat alleen voor die klanten die dat doen een oplossing gezocht wordt en de rest maar moet wachten tot er een algemene oplossing voorhanden is?
[cynische mode=uit]
 
Het lijkt er op dat het hier gefixed is. Ik kreeg maandagavond overal de foutcode 144 (video niet beschikbaar), ben vervolgens uitgelogd, app gesloten, app opnieuw gestart en ingelogd (moest 2x inloggen) en sindsdien start de app zonder de melding "service niet beschikbaar".
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het probleem ook als ik de app gebruikt. Lijkt wel of hij de vorige uitzending in zijn geheugen houdt als je de app sluit en deze bij het opstarten weer wil openen.
Ik druk bij deze melding niet op opnieuw, maar op sluiten en dan gaat het weer normaal.
 
Ik heb de indruk dat de bug met de melding "Service niet beschikbaar" nu verholpen is.
Ik heb deze melding al een aantal dagen niet meer gehad.
Nu nog het probleem dat het regelmatig lang duurt voor er een verbinding tot stand komt met de server.
Ik hoop dat dit ook een keer wordt opgelost.
 
Sinds donderdag 3 augustus is er een nieuwe versie van de Go app beschikbaar voor Android (versie 2.3.34). Inmiddels ben ik wijzer door deze niet gelijk op mijn huidige apparaten te installeren, maar eerst op een reserve smartphone om te testen. Eenmaal de laatste versie geïnstalleerd kun je niet meer terug naar de oude versie.

De app start op met het bekende logo op orajne achtergrond, maar daarna de melding dat de app geen verbinding kan maken. Het bekende probleem dus....En dat is nu al ruim 2 dagen zo. Keuze uit "opnieuw" geeft dezelfde melding, "annuleren" sluit de app.

Maarrrr.....op mijn huidige Androiden( versie 2.3.32), iOS smartphones, tablet en Windows 10 laptop met de oude versie (versie 2.2.3.169.35) van de app kan er wel contact gemaakt worden en werkt de app gewoon wel. Wat is er dan aan de hand met de laatste versie dat deze "bug" er weer inzit? Er is geen storing bekend bij Ziggo volgens de website, en de oude versie werkt gewoon.
 
Laatst bewerkt:
Hallo coco,

Heb je instructies gevolgd, oude versie is geïnstalleerd. Helaas nog steeds dezelfde melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt. Ik heb wel internet, dus daar ligt het niet aan.

Op een andere smartphone waar oudere versie nog op staat, die werkt gewoon.?????????
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan