Borg UPC modem

Ik ben al dagen heen en weer aan het mailen met de klantenservice van Ziggo. Ze willen de borg niet terugbetalen die ik betaald heb aan UPC, 45 euro.
 
Probeer het anders via Ziggo webcare
Is dat anders dan gewoon de klantenservice via e-mail?
Ik heb ze al gemeld dat er meer klachten over zijn, ook op jullie forum. Ik heb bewijs dat ik het betaald heb. En ik heb het nooit eerder teruggekregen.
Ik heb mijn abonnement opgezegd gelukkig. Nooit meer Ziggo.
Maar die borg moet ik terug hebben, al is het alleen al om het principe.
 
Is dat anders dan gewoon de klantenservice via e-mail?
Ja, dat is anders.
Eigenlijk is het bij dit soort bedrijven altijd een kwestie van de juiste persoon treffen (ook met andere problemen). Door een willekeurig andere medewerker kun je afgescheept worden met "het kan niet".
 
Ook meegemaakt inderdaad. Een aantal medewerkers wist niet eens dat er "vroeger" borg werd betaald (of hielden zich van de domme).
Enfin, na een van de juiste medewerkers gesproken te hebben keurig €45,38 ontvangen. Dit werd overigens ook nog per SMS bevestigd na het gesprek.
 
Ik kreeg geen bericht dat er nieuwe posts waren? Anyway, na heel veel tijd en energie en heen en weer mailen met in totaal 7 medewerkers, heb ik toegezegd gekregen dat ik de borg terugkrijg.

En rvk01, klopt idd, want die eerste 5 deden net alsof ik er geen recht op had. Zelfs niet na tonen van het contract, en ook afschriften vd bank. Vreselijk! Geen contact gehad met webcare. Ik weet ook niet waar dat zou moeten.

Inmiddels ook een smsje gehad dat ik een credit van 45 euro heb. Benieuwd of dat dan ook op mijn rekening verschijnt. Veel succes aan iedereen die voor hetzelfde issue komt te staan!
 
Terug
Bovenaan