Zeeburgia
Forum Gebruiker
- Berichten
- 901
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
@robjanssen
Webcare berichtte in dit topic dat de nieuwe software ongeveer 1 maand geleden was uitgerold.
Blijkbaar is Ziggo nog steeds bezig met deze uitrol.
Je kan voor dit moment proberen de CB op een andere wijze te resetten:
Coax- en stroomkabel van de modem halen voor minimaal 1 minuut en in omgekeerde volgorde weer aansluiten.
Mocht je op deze wijze ook nog niet de nieuwe software kunnen binnenhalen, zou ik adviseren nog te wachten tot begin december en mocht je deze patch dan nog niet hebben ontvangen, dan even bellen met de Helpdesk van Ziggo.
Webcare berichtte in dit topic dat de nieuwe software ongeveer 1 maand geleden was uitgerold.
Blijkbaar is Ziggo nog steeds bezig met deze uitrol.
Je kan voor dit moment proberen de CB op een andere wijze te resetten:
Coax- en stroomkabel van de modem halen voor minimaal 1 minuut en in omgekeerde volgorde weer aansluiten.
Mocht je op deze wijze ook nog niet de nieuwe software kunnen binnenhalen, zou ik adviseren nog te wachten tot begin december en mocht je deze patch dan nog niet hebben ontvangen, dan even bellen met de Helpdesk van Ziggo.