Sjaool
Forum Gebruiker
- Berichten
- 2.872
Het zou handiger zijn als het tarief van de helpdesk gekoppeld wordt aan de wachttijd.
Hang je kort in de wacht betaal €0,10 per minuut.
Hang je langer dan b.v. 10 minuten in de wacht dan betaal je het lokale tarief.
En het beste zou zijn als er een plafond wat betreft het tarief voor de helpdesk wordt aangebracht.
Dus dat je nooit boven een maximum bedrag wat betreft gesprekskosten uitkomt.
Klein ideetje wat zo bij mij opkomt en zo weet iedereen ook meteen waar hij aan toe is.
Hang je kort in de wacht betaal €0,10 per minuut.
Hang je langer dan b.v. 10 minuten in de wacht dan betaal je het lokale tarief.
En het beste zou zijn als er een plafond wat betreft het tarief voor de helpdesk wordt aangebracht.
Dus dat je nooit boven een maximum bedrag wat betreft gesprekskosten uitkomt.
Klein ideetje wat zo bij mij opkomt en zo weet iedereen ook meteen waar hij aan toe is.