• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vragenlijst

Ik heb zojuist weer een vragenlijst ontvangen en ingevuld, hopelijk doen ze ook eens iets met de antwoorden. Ik vind vooral dat het aanbod erg karig is, zeker wanneer je dit vergelijkt met UPC on demand. Daar heb je echt veel meer mogelijkheden vooral voor kleine kinderen hetgeen erg handig is. Tevens is er aangegeven dat de test tot eind april gaat duren. Inmiddels hoop ik wel dat we hem voor de borg mogen houden, want ik vind de Cisco best handig al zal ik de andere abonnementen best opzeggen.
 
Ja, ik heb ook net de lijst ingevuld. Ik denk niet dat ze blij zullen zijn met mijn tip voor Ziggo "Draag de klachtafhandeling en probleemoplossing over aan een professionele organisatie en blijf niet zelf aanmodderen".

ook de tip voor Ruigrok "Met Ziggo als zakenpartner heb je geen vijanden meer nodig" zal niet in dank afgenomen worden. Maar ruigrok heeft zich gewoon verslikt in de stortvloed van klachten en problemen die niet door Ziggo werden opgelost, althans mijn bescheiden mening
 
Nou alles werkt weer,waarschijnlijk een storing geweest hier in het casema gebied.
Wij zijn nu al ruime tijd aan het testen en eerlijk is eerlijk uitzending gemist is ons prima gaan bevallen.
Heerlijk zelf uitmaken wanneer je een tv uitzending kunt bekijken en inmiddels is de kwaliteit zeer goed te noemen.
Ja jullie lezen het goed ik als tester die toch met de nodige kritiek is begonnen heb toch het gevoel dat er wel degelijk wat met de kritiek is gedaan.

De kritiek van terugkoppeling blijft wel bestaan.
Totaal geen reactie van de zijde van Ziggo ontvangen over hoe het allemaal gaat bij de testers.
Of misschien wat hier al wordt geschreven wordt deze topic als referentie gebruikt.
Maar goed ik denk niet dat je een persoon moet aanspreken maar Ziggo zelf.
Je mag toch aannemen dat de heer Ruigrok ook zijn budgetten moet verantwoorden.

Dan terug naar de ontvanger zelf.
Ik ben al op zoek gegaan naar een ontvanger die ook interactive diensten aan kan.
Maar helaas is alleen de Cisco hiervoor geschikt. (of heb ik het mis?)
De Cisco heeft bij mij wel af gedaan omdat er teveel zaken zijn die ik tegen vind vallen.
Recentelijk nog opnames die ingesteld waren maar waarbij niets werd opgenomen.
Elders las ik dat dit 1 van de bugs is.
In deze topic heb ik ze al vaker genoemd en ik wil niet in herhaling vallen.

Conclusie van ons hier tot nu toe is dat de interactive dienst uitzending gemsit uitstekend bevalt en wij daarvoor best de 5 euro voor over hebben.
De TV-theek gebruiken wij niet want echt boeiend is dit niet.
Terecht dat iemand de opmerking plaatste dat je dan beter voor 5 euro filmnet kan nemen.
De cisco ontvanger gaat terug naar Ziggo en het is wachten op een ander type ontvanger die de diensten ook kan bieden.
Of Ziggo moet nog tijdens de testperiode met een update komen die ons van gedachten kan veranderen om de Cisco te gaan houden.
Maar het wordt wel erg kort dag.....
 
Mijn iTV heeft gewerkt,
maar sinds twee weken start hij het programma wel, maar blijft het beeld zwart en hoor ik het geluid hikken. Net alsof hij de boel niet snel genoeg download. Maar dan zou je altijd ook nog schokkerig beeld moeten hebben.
Het is gewoon een enorm instabiel onbetrouwbaar product.

En ik sluit mij aan bij de 'klagers' hierboven. Wat is nou een onderzoek als er tussentijds NIETS wordt gepeilt of gevraagd. Aan het einde van het verhaal mogen ze dat Cisco rampending gelijk terughebben. Alleen het opnemen vind ik prettig, maar dat kan ook met de Humaxjes en Samsungs.

Ik heb dezelfde problemen als Sonic. Heb eerst alle splitters er tussenuit gehaald, maar dat hielp niet.
Via Ruigrok heeft Ziggo 'de rechten op mijn smartcard opnieuw geschreven'. Hielp ook niet.
Een dag later was er ook geen catalogus meer op te vragen.
Probleem opnieuw gemeld bij Ruigrok, zij geven het weer door aan Ziggo.
 
Ik heb zojuist weer een vragenlijst ontvangen en ingevuld, hopelijk doen ze ook eens iets met de antwoorden. Ik vind vooral dat het aanbod erg karig is, zeker wanneer je dit vergelijkt met UPC on demand. Daar heb je echt veel meer mogelijkheden vooral voor kleine kinderen hetgeen erg handig is. Tevens is er aangegeven dat de test tot eind april gaat duren. Inmiddels hoop ik wel dat we hem voor de borg mogen houden, want ik vind de Cisco best handig al zal ik de andere abonnementen best opzeggen.

Vreemd, ik heb geen vragenlijst ontvangen???? Betekent 1x vergeten (vorige keer had ik de link onderaan de mail niet gezien) niet meer mee doen?
 
Ik heb ook geen vragenlijst ontvangen, heb wel die link gebruikt en die (korte) lijst ingevuld.

Vreemde gang van zaken, grote puinzooi dus.
 
Zou wel handig zijn als iemand die hier meer over weet, enige duidelijkheid hierover kan geven.
 
Ik zal uitzoeken hoe dit precies zit en kijken of ik contact kan krijgen met Ruigrok.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan