Bordewolf2022
Forum Gebruiker
- Berichten
- 1.167
- Internet
- DELTA
- Digitale TV
- DELTA
Tja zoals ik ooit al eens heb aangegeven moeten alle Ziggo-medewerkers gewoon bekend zijn op dit forum.
Verder de volgende opmerkingen:
1) Geef de webcare/ziggomedewerkers een eigen forumonderdeel waar fouten, problemen etc gepost kunnen worden.
2) Ziggo-medewerkers in de moderatie vind ik persoonlijk ook net een stap te ver gaan. Hoe goed de medewerkers van dit forum hem ook kennen (en misschien dan zelfs wel TE goed), de onafhankelijkheid komt dan wel in het geding. Je moet als Ziggo-klant gewoon kritisch kunnen zijn zonder dat je de mond gesnoerd wordt omdat ziggo meeleest.
3) Ziggomedewerkers als Raymond en noem ze maar op moeten gewoon aanblijven (tenzij ze geen tijd hebben). het is echt belachelijk dat dergelijke goedwillende mensen door een handjevol mensen weggestuurd worden, waarvan de grote massa de dupe wordt. Ik zal niet de overtreffende trap gebruiken (voor je het weet wordt het gezien als opruiing)
4) IP-adressen moeten alleen op verzoek gegeven kunnen worden, daar ben ik het wel mee eens, zo ook namen etc. Maar helemaal verbieden is onmogelijk aangezien dan hulp onmogelijk wordt.
5) Alle Ziggo-medewerkers zullen zich er echt niet aan branden om opzettelijk leden die ze niet mogen of leden die kritisch zijn slecht te behandelen. Of het uiterste gewoon dingen uithalen als internet 'per ongeluk' afsluiten of lagere snelheden doorprikken. Als dat in de buitenwereld komt dan hebben zij geen baan meer en Ziggo zou zich dermate blameren als bedrijf...
6) Kortom graag de hulptroepen per direct terug (en geef ze een ziggo-status zodat iedereen kan zien dat ze van Ziggo zijn)
Verder de volgende opmerkingen:
1) Geef de webcare/ziggomedewerkers een eigen forumonderdeel waar fouten, problemen etc gepost kunnen worden.
2) Ziggo-medewerkers in de moderatie vind ik persoonlijk ook net een stap te ver gaan. Hoe goed de medewerkers van dit forum hem ook kennen (en misschien dan zelfs wel TE goed), de onafhankelijkheid komt dan wel in het geding. Je moet als Ziggo-klant gewoon kritisch kunnen zijn zonder dat je de mond gesnoerd wordt omdat ziggo meeleest.
3) Ziggomedewerkers als Raymond en noem ze maar op moeten gewoon aanblijven (tenzij ze geen tijd hebben). het is echt belachelijk dat dergelijke goedwillende mensen door een handjevol mensen weggestuurd worden, waarvan de grote massa de dupe wordt. Ik zal niet de overtreffende trap gebruiken (voor je het weet wordt het gezien als opruiing)
4) IP-adressen moeten alleen op verzoek gegeven kunnen worden, daar ben ik het wel mee eens, zo ook namen etc. Maar helemaal verbieden is onmogelijk aangezien dan hulp onmogelijk wordt.
5) Alle Ziggo-medewerkers zullen zich er echt niet aan branden om opzettelijk leden die ze niet mogen of leden die kritisch zijn slecht te behandelen. Of het uiterste gewoon dingen uithalen als internet 'per ongeluk' afsluiten of lagere snelheden doorprikken. Als dat in de buitenwereld komt dan hebben zij geen baan meer en Ziggo zou zich dermate blameren als bedrijf...
6) Kortom graag de hulptroepen per direct terug (en geef ze een ziggo-status zodat iedereen kan zien dat ze van Ziggo zijn)