Ziggo medewerkers niet meer zichtbaar???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja inderdaad jammer, maar zullen ze door Ziggo zelf niet op het matje geroepen zijn? geen idee hoor....maar wel apart dat ze ineens allemaal stoppen..... ziggo-user bijvoorbeeld heeft mij goed geholpen met mijn vastgelopen order.........
- Ziggo-user is door tijdgebrek gestopt omdat hij een andere functie heeft.
- Raymond is niet meer actief nadat forumleden niet meer wilden dat hij de mogelijkheid had om het ip-adres te zien van mensen die in het internet-deel van het forum hun problemen doorgaven. Sommigen vonden dat dit niet kon in verband met hun privacy. Dit handmatig steeds op moeten vragen via PB's kost Raymond te veel tijd.
- Saywhat is nog gewoon actief.
 
- Raymond is niet meer actief nadat forumleden niet meer wilden dat hij de mogelijkheid had om het ip-adres te zien van mensen die in het internet-deel van het forum hun problemen doorgaven. Sommigen vonden dat dit niet kon in verband met hun privacy. Dit handmatig steeds op moeten vragen via PB's kost Raymond te veel tijd.
Dus door die paar gevallen (Mark, Xamhol en nog een paar) kunnen wij niet meer op de expertise van Raymond rekenen??????

Eigenlijk te belachelijk voor woorden, het is toch een eigen keuze om gebruik te maken van het forum? En hier je klachten te deponeren in de hoop dat er iets aan gedaan wordt?

Aan de andere kant, laat die 'veroorzakers' eens een potje praten met Ziggo, misschien dat Ziggo ook wel overstag gaat! :D
 
Dus door die paar gevallen kunnen wij niet meer op de expertise van Raymond rekenen??????

Nee, het gaat niet om bepaalde personen, of om dit ene geval. Meer om het feit dat het heel veel vrije tijd kost voor de mensen. Ik weet dat veel ziggo medewerkers momenteel meer dan 4 uur per dag aan vrije tijd in het forum steken en dat houdt een keer op. Zeker als de sfeer steeds slechter wordt. Veel mensen die alleen maar negatief lopen te 'schreeuwen' en er maar vanuit gaan het dat normaal is dat sommige mensen in hun vrije tijd proberen te helpen. En als dat niet snel genoeg gaat ook nog met rotopmerkingen komen. Op een gegeven moment houdt het dan op. Dat kan ik heel goed begrijpen. In het geval van de ip-adressen werd heel makkelijk geroepen dat Raymond dan maar zelf de ip-adressen moest gaan opvragen via pb's van alles wat hij zag langskomen. Ik kan me heel goed voorstellen dat iemand dan denkt "doe dat effe lekker zelf in het vervolg, ik heb het al druk genoeg". Gelukkig kunnen vrijwilligers zelf beslissen wat ze wel en niet doen en dat hebben wij te respecteren. Het heeft geen zin om hier nu veel stennis over te maken maar ik hoop dat mensen in de toekomst wat meer waardering hebben in de verschillende forumdelen als ziggo medewerkers zich privé ook inzetten om problemen te verhelpen.
 
Dus door die paar gevallen (Mark, Xamhol en nog een paar) kunnen wij niet meer op de expertise van Raymond rekenen??????

Eigenlijk te belachelijk voor woorden, het is toch een eigen keuze om gebruik te maken van het forum? En hier je klachten te deponeren in de hoop dat er iets aan gedaan wordt?

Ik denk dat u mij bedoelt? Maar goed, u geeft hiermee tenminste aan dat u van die discussie niets begrepen hebt.
 
Ik denk dat u mij bedoelt? Maar goed, u geeft hiermee tenminste aan dat u van die discussie niets begrepen hebt.
Ik heb de discussie heel goed begrepen, maar als u denkt dat ik de discussie niet begrepen heb (en met mij dan ook vele anderen dus) is dat uw volste recht. Maar goed, geen kwaad woord over dit hoor. Ik meng mij dan ook verder niet in deze discussie met u, Mart. Als u maar begrijpt dat menig bezoeker het totaal NIET met u eens is (en ja, we begrijpen de discussie wel degelijk!) en mocht u nogmaals op jacht gaan naar de volgende onafhankelijkheidsstrijd betreffende de privacy, deze gelieve ergens anders te voeren. Onder andere dankzij u is een onwijs waardevolle optie van het forum verdwenen. Mijn grote dank daarvoor!
 
Nee, het gaat niet om bepaalde personen, of om dit ene geval. Meer om het feit dat het heel veel vrije tijd kost voor de mensen. Ik weet dat veel ziggo medewerkers momenteel meer dan 4 uur per dag aan vrije tijd in het forum steken en dat houdt een keer op. Zeker als de sfeer steeds slechter wordt. Veel mensen die alleen maar negatief lopen te 'schreeuwen' en er maar vanuit gaan het dat normaal is dat sommige mensen in hun vrije tijd proberen te helpen. En als dat niet snel genoeg gaat ook nog met rotopmerkingen komen. Op een gegeven moment houdt het dan op. Dat kan ik heel goed begrijpen. In het geval van de ip-adressen werd heel makkelijk geroepen dat Raymond dan maar zelf de ip-adressen moest gaan opvragen via pb's van alles wat hij zag langskomen. Ik kan me heel goed voorstellen dat iemand dan denkt "doe dat effe lekker zelf in het vervolg, ik heb het al druk genoeg". Gelukkig kunnen vrijwilligers zelf beslissen wat ze wel en niet doen en dat hebben wij te respecteren. Het heeft geen zin om hier nu veel stennis over te maken maar ik hoop dat mensen in de toekomst wat meer waardering hebben in de verschillende forumdelen als ziggo medewerkers zich privé ook inzetten om problemen te verhelpen.
Ik ben het volledig met je eens en ik moet eerlijk toegeven dat ik de 'makkelijkheid' van het forum zelf ook wel eens overschat had. Ben toen iets te ver gegaan toen er na een paar dagen nog geen reactie was. Ik waardeer ten zeerste dat mensen in hun vrije tijd dit doen en ja, dat kan niet altijd doorgang vinden en daarom ben ik zo boos! Mensen verwachten teveel en het wordt als 'vanzelfsprekendheid' gezien. Juist de mensen die daadwerkelijk de oplossingen naar buiten brachten houden er mee op en dat is jammer. Ben juist, mede dankzij Ben onwijs goed geholpen door de medewerkers en alles was gelijk opgelost. Iets waar ik zelf al weken mee bezig was. Ik hou dan ook mijn hart vast hoe het straks zal verlopen met de 'gratis' extra smartkaarten. Ik verwacht 1 grote chaos qua administratie.

Maar goed, ik geef ze geen ongelijk!
De andere opmerkingen waren dan ook een tikkeltje sarcastisch, maar dat is geloof ik wel begrepen.

Nogmaals, heel jammer!
 
Ik heb de discussie heel goed begrepen, maar als u denkt dat ik de discussie niet begrepen heb (en met mij dan ook vele anderen dus) is dat uw volste recht. Maar goed, geen kwaad woord over dit hoor. Ik meng mij dan ook verder niet in deze discussie met u, Mart. Als u maar begrijpt dat menig bezoeker het totaal NIET met u eens is (en ja, we begrijpen de discussie wel degelijk!) en mocht u nogmaals op jacht gaan naar de volgende onafhankelijkheidsstrijd betreffende de privacy, deze gelieve ergens anders te voeren. Onder andere dankzij u is een onwijs waardevolle optie van het forum verdwenen. Mijn grote dank daarvoor!

Prima, ik zal op zoek gaan naar een ander forum, in de trant van het TVHomeForum. Maar bedank mij niet, ik ben niet diegene die tot doel had de priveleges van Raymond weg te halen (maar dat had u ongetwijfeld goed gelezen :wink:).
 
Maar bedank mij niet, ik ben niet diegene die tot doel had de priveleges van Raymond weg te halen (maar dat had u ongetwijfeld goed gelezen :wink:).
Niet tot doel had, daar heeft u volledig gelijk in, maar wel 1 van de oorzaken! Maar deze discussie is nutteloos zoals al eerder aangegeven en in het belang van het forum, onthoud ik mij verder van enig commentaar omtrent dit onderwerp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan