internetter
Forum Gebruiker
- Berichten
- 543
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Had Excalibur maar de uitdrukking "denk eer gij doende gaat en doende zijnde denk dan nog" maar gekend en daar naar gehandeld.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had Excalibur maar de uitdrukking "denk eer gij doende gaat en doende zijnde denk dan nog" maar gekend.
wat een gezwets, het spijt me zeer hoor,
maar kijk eens naar hoeveel mensen Raymond een positief reputatiepunt hebben gegeven. zoveel blokjes ga ik van z'n lang zal z'n leven niet halen.
jullie zijn hier spijkers op laag water aan het zoeken.
ik ben blij dat mensen zoals raymond (en er zijn er nog meer, maar als ik ze ga opnoemen vergeet ik er vast een paar en dat wil ik niet) hier in hun eigen vrije tijd en misschien ook in hun werktijd, zorgen dat er een en ander weer op gang geholpen wordt.
ik vind dit niet ten koste gaan van de onafhankelijkheid van dit forum. het is momenteel een chaos bij ziggo. niemand kan dit ontkennen. en als de activiteiten van Raymond en zijn collega's hier helpen om een beetje structuur en oplossing in deze chaos te brengen, kan ik alleen maar zeggen: Ga vooral zo door.
De chaos bij Ziggo ligt echt niet aan de medewerkers zoals Raymond. Daar ben ik van overtuigd.
dus raymond, vanaf deze kant :thankyou: bedankt voor al je goede inspanningen. en ik ben ervan overtuigd dat je dit met goede bedoelingen doet. Misschien heb je hierbij privégegevens nodig. maar soms breekt nood wetten. en dat is hier toch echt wel het geval
Hoho, er is niemand van ons op zijn teentjes getrapt, niet Raymond en ook niet ik, dus maak het nu niet erger dan het is. Er is nu juist gehandeld zoals jullie voorgesteld hebben. Dus het 'vermengingsprobleem' zoals je stelt is vanaf nu uit de wereld.Sorry, maar een hoop goede bedoelingen maken nog niets dat iets goed is.
En als mensen zich op hun teentjes getrapt voelen als iemand dat aankaart, zelfs zonder dat iemand aan wiens integriteit dan ook twijfels gepost heeft, is dat hun probleem en niet het mijne.
De hele discussie bewijst nml 100% dat deze vermenging niet handig is. Je krijgt er alleen maar discussies als deze van.
We zullen dus in de toekomst moeten gaan verwijzen naar de helpdesk of de Ziggo-webcare (=helpdesk) die af en toe dit forum bezoekt. (nu even niet omdat het bij het radar-forum blijkbaar nu even belangrijker is)....
Als hij een probleem ziet waarbij hij meer gegevens nodig heeft, kan hij dit in hetzelfde antwoord in het topic aangeven. Als de mensen om wie het gaat hem dan een PB sturen heeft hij alsnog die gegevens. Kan iets langer duren, hij kan zaken niet direct nakijken, maar voor zover ik kan inschatten hoeft hem hem geen extra werk op te leveren.
Om dit even aan te halen. Op zich kan ik dit aan de ene kant heel erg toejuichen, aan de andere kant kan ik daar een beetje teleurgesteld van worden. Waarom is het radar-forum even belangrijker? Dit forum niet of minder belangrijk, zijn hier de problemen/klachten van een mindere aard?
Ik vermoed om er op het radar-forum het hardst geschreeuwd word, en dat daar de meeste damage-control kan worden behaald. Wat weer zo is omdat het radar-forum verbonden is aan tros-rader... die weer een vervelende uitzending over Ziggo kunnen houden. Ik denk dat dit eigenlijk de enige reden is waarop het gehele webcare team zich nu focust op het radar-forum en andere fora even links laat liggen. Persoonlijk lijkt mij dit niet een heel slimme strategie van Ziggo, ik denk dat ze beter 70% op het radar-forum kunnen focussen, maar zeker de andere fora niet links laten liggen (eigenlijk laat je nl klanten links liggen) en daar de andere 30% over verdelen.