• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Status
Niet open voor verdere reacties.
We zijn hard bezig de lijst met klachten die sinds januari zijn verstuurd, via een formulier van dit forum daar waar ze niet opgepakt zijn alsnog opgelost te krijgen.

Erg goed bezig, ik vertrouw erop dat de lijst weg gewerkt word, gezien de behaalde resultaten van de laatste dagen :).
Iedereen waar de klacht bij verholpen is gefeliciteerd. :pompom:
 
ik zit in @home gebied en heb al sinds eind april begin mei problemen met mijn telefoonaansluiting, telt dat ook ??/
 
We zijn hard bezig de lijst met klachten die sinds januari zijn verstuurd, via een formulier van dit forum daar waar ze niet opgepakt zijn alsnog opgelost te krijgen. Afgelopen vrijdag zijn een aantal klachten opgelost, evenals vandaag. We zullen de komende dagen doorgaan totdat de hele lijst is afgewerkt, voorzover dat in ons vermogen ligt. Voor wat betreft de nummerporteringen moeten we gebruik maken van andere afdelingen wat misschien wat meer tijd zal vragen.

Ik ben december overgestapt naar alles in één van Ziggo, maar kan helaas nog niet gebeld worden, volgens div 1-lijnsupport medewerkers zou dit liggen aan de nummerportering maar die zou eind december (eigenlijk) in orde moeten zijn.

Kan ik die ook aanmelden via betreffende formulier ?
 
Ik ben december overgestapt naar alles in één van Ziggo, maar kan helaas nog niet gebeld worden, volgens div 1-lijnsupport medewerkers zou dit liggen aan de nummerportering maar die zou eind december (eigenlijk) in orde moeten zijn.

Kan ik die ook aanmelden via betreffende formulier ?

Niet geschoten is altijd mis !
 
Nog niks

Hier nog steeds niks, ook nog geen enkele reactie...
Elke maand bellen we trouw naar de helpdesk voor een update en zoals gewoonlijk elke keer weer een ander verhaal.
NU moeten we naar een afdeling dispatch die niet via de telefoon bereikt kan worden, ze bellen ons wel! Nu al 2 weken lang beloofd dat ze binnen een week terugbellen... Maar je zult het wel kunnen raden..
Via anoniem en unknow heb ik ook al geprobeerd dmv prive berichtjes, maar van hen heb ik alleen gehoord dat ze ernaar zullen kijken.

Misschien ben ik ongeduldig? Maar ik zit al wel 2 maaden zonder een telefoon, waarvoor ik wel netjes betaal.
Oh ja, ook merkwaardig, op telefoongids.nl staat bij mijn naam een ander telefoonnummer...
Maar via gebeldworden.nl komt wel mijn juiste telefoonnummer tevoorschijn...
Ik ben nu toch niet ineens mijn telefoonnummer kwijt ofzo?
Als ik het nummer op de telefoongids bel, krijg ik een of andere vrouw aan de telefoon die er ook niet veel van begrijpt. Als ik mijn eigen nummer bel krijg ik te horen dat ik op dit moment niet bereikbaar ben en het later nog maar eens moet proberen...

(overigens wel fijn te lezen dat de lijst met problemen kleiner wordt, ik kom vast wel een keer aan de beurt maar ik zou graag willen weten hoe lang ik nog moet wachten, al is het maar een ongeveer of een "we weten het niet precies" van de HD)
:roll:
 
Ik ben december overgestapt naar alles in één van Ziggo, maar kan helaas nog niet gebeld worden, volgens div 1-lijnsupport medewerkers zou dit liggen aan de nummerportering maar die zou eind december (eigenlijk) in orde moeten zijn.

Kan ik die ook aanmelden via betreffende formulier ?

Holy crap :pompom::pompom::pompom:

Vandaag het deuntje dat het nummer niet bestaat als ik belde, uit de router van Telfort gehaald en in de modem van Ziggo geprikt......

HET WERKT !!!!:pompom::pompom::mrgreen::pompom::mrgreen:
 
Hier nog steeds niks, ook nog geen enkele reactie...
Elke maand bellen we trouw naar de helpdesk voor een update en zoals gewoonlijk elke keer weer een ander verhaal.
NU moeten we naar een afdeling dispatch die niet via de telefoon bereikt kan worden, ze bellen ons wel! Nu al 2 weken lang beloofd dat ze binnen een week terugbellen... Maar je zult het wel kunnen raden..
Via anoniem en unknow heb ik ook al geprobeerd dmv prive berichtjes, maar van hen heb ik alleen gehoord dat ze ernaar zullen kijken.

Misschien ben ik ongeduldig? Maar ik zit al wel 2 maaden zonder een telefoon, waarvoor ik wel netjes betaal.
Oh ja, ook merkwaardig, op telefoongids.nl staat bij mijn naam een ander telefoonnummer...
Maar via gebeldworden.nl komt wel mijn juiste telefoonnummer tevoorschijn...
Ik ben nu toch niet ineens mijn telefoonnummer kwijt ofzo?
Als ik het nummer op de telefoongids bel, krijg ik een of andere vrouw aan de telefoon die er ook niet veel van begrijpt. Als ik mijn eigen nummer bel krijg ik te horen dat ik op dit moment niet bereikbaar ben en het later nog maar eens moet proberen...

(overigens wel fijn te lezen dat de lijst met problemen kleiner wordt, ik kom vast wel een keer aan de beurt maar ik zou graag willen weten hoe lang ik nog moet wachten, al is het maar een ongeveer of een "we weten het niet precies" van de HD)
:roll:

Er zijn een aantal storingen opgelost, van een aantal ben ik er nog niet aan toe gekomen en met 1 klacht kwam ik deze week niet verder (probeelm na verhuizing). Aangezien dit voor mij eigenlijk niet mag bestaan ga ik ermee verder zolang ik het nog op kan brengen..

 
Aangezien dit voor mij eigenlijk niet mag bestaan ga ik ermee verder zolang ik het nog op kan brengen..


:thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou:
 
ik doe ook mee :thankyou:

Maar zoals ik al zei, zolang je maar het idee hebt dat er iets gebeurt. Ik weet dat: " geen nieuws goed nieuws is" , maar na een week of twee begin je daaraan te twijfelen...
Goed om te horen dat er aan wordt gewerkt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan