Dan zou je 'm gewoon kunnen wisselen voor een Next box en een 2e next box er bij bestellen. Dus bel nou eerst Ziggo op... en meldt daarna even of het gelukt is.
 
Yep, had ze al eerder een email gestuurd, wacht nu op antwoord.

Email ? Wat dacht je van gewoon bellen? Doe niet zo moeilijk. Bovendien is het nog maar de vraag of je antwoord krijgt en of dat antwoord bevalt. Met bellen moet je ook afwachten of ze zeggen wat je wilt horen maar het voordeel is, dan bel je gewoon nog een keer en de kans is heel groot dat je dan ander iemand aan de telefoon krijgt die welwillender is. En zo niet dan heb je het geprobeerd.
 
Ik heb nu thuis een Mediabox XL in de huiskamer en een Humax (met CI+ module) in de slaapkamer. Kan ik mijn Humax omwisselen naar zo'n tweede Next?

Of moet ik ook een Next in de huiskamer hebben?
een humax heeft geen module. de kaart gaat rechtstreeks in de decoder.
is die van jezelf, of heb je die op enig moment gekregen van Ziggo/fUPC bij een abo.
 
een humax heeft geen module. de kaart gaat rechtstreeks in de decoder.
is die van jezelf, of heb je die op enig moment gekregen van Ziggo/fUPC bij een abo.
Deze Humax heb ik zelf gekocht ja.

Toendertijd moest je voor elke TV in huis een eigen decoder en smartcard hebben.
Ik kreeg er twee van Ziggo en die heb ik zelf naderhand geupgrade naar twee Humax 5300C's.

Jaar of twee geleden kreeg ik van Ziggo een Mediabox XL die de Humax in the woonkamer vervangde.
 
Email ? Wat dacht je van gewoon bellen? Doe niet zo moeilijk. Bovendien is het nog maar de vraag of je antwoord krijgt en of dat antwoord bevalt. Met bellen moet je ook afwachten of ze zeggen wat je wilt horen maar het voordeel is, dan bel je gewoon nog een keer en de kans is heel groot dat je dan ander iemand aan de telefoon krijgt die welwillender is. En zo niet dan heb je het geprobeerd.

Heb geregeld dat ik de XL kan omwisselen naar een Next maar op de vraag of ik ook een Next Extra erbij kan bestellen kreeg ik dit als antwoord:

Wat betreft een extra Mediabox Next, dat is helaas (nog) niet mogelijk om deze aan te vragen.

Kan zijn dat de betrokken medewerker nog niet weet dat dit nu mogelijk is of mischien bedoelde hij dat ik dit pas kan doen nadat ik de Next heb geinstalleerd. We zien wel nadat ik de Next heb aangesloten.
 
Terug
Bovenaan