Fan in horizonbox

Nee, Ziggo is niet bepaald vriendelijk voor trouwe klanten.
Tenminste, die trouwe klanten die niet in een gebied wonen waar nadrukkelijk concurrentie aanwezig is. Woon je daar wel, dan zijn er blijkbaar vrijwel onbeperkt mogelijkheden om allerlei aardige extra's te bedingen. Er zijn echt talloze topics waarin mensen tevreden melden dat ze weer een of andere korting hebben bedongen of een extra gratis zenderpakket aangeboden hebben gekregen.
Ik ben het dus wel met TS eens: het is bepaald onvriendelijk om bij de melding dat je al abonnee bent, onmiddellijk te reageren met het opleggen van een sanctie als je een wijziging wilt aanbrengen!
 
Bij alle wijzigingen in mijn abonnement heb ik nog nooit de activatie kosten hoeven te betalen, maar blijkbaar zijn de regels veranderd. Als ik iets wil wijzigen in mijn abonnement dan staat er nu het volgende te lezen:
Als je een pakket kiest met nieuwe apparatuur, dan zie je in de laatste stap de eenmalige activatiekosten.
Maar misschien kun je in een vriendelijk gesprek met de klantservice voorkomen dat je deze kosten moet betalen.

Overigens moet ik wel zeggen dat met de nieuwe software van de Media Box er geen geluid van de fan meer te horen is. Dat geluid was de reden waarom ik aan mijn 3e Media Box toe ben. Na verloop van tijd begon de fan lawaai te maken. Mijn huidige box deed dat ook maar met de nieuwe software is deze heel stil (en veel sneller) geworden.
 
Mijn huidige box deed dat ook maar met de nieuwe software is deze heel stil (en veel sneller) geworden.
Sneller is die zeker en met de nieuwe afstandsbediening gaat het echt een heel stuk beter dan met de oude software. Maar het ding maakt bij mij nog steeds aardig wat herrie en functioneert zomer én winter tevens als dure bijverwarming (wat waarschijnlijk mede een verklaring is voor het feit dat die nog steeds herrie maakt).
Echt happy ben ik er dus nog niet mee.
 
Ik weet het, maar ik communiceer slecht met scriptjockeys dus stel ik het uit en uit... en uit... :sad:
Denk dat hier ook het probleem ligt. Behandel de mensen van de Klantenservice (door U scriptjockeys genoemd) eens gewoon als mensen en U zult zien dat U veel meer bereikt. Het zijn namelijk echt mensen. Zodra ze doorhebben dat U ze ook zo ziet gaat er een wereld voor U open. En nee ik werk niet bij/voor Ziggo (maar heb wel lange tijd op de helpdesk bij mijn werkgever gewerkt).
 
19,95 daar zal je geen boterham minder door eten. En inderdaad.....wie aardigheid geeft krijgt aardigheid terug.
 
Dreigen met opstappen wil soms wel eens helpen.
Dreigen helpt meestal niet, helpdesk medewerkers zijn getraind om daarmee om te gaan.
Wat wel kan helpen is duidelijk maken dat dit een reden is om je abonnement op te zeggen. Het is maar hoe je het brengt.
 
Terug
Bovenaan