Ziggo go werkt weer eens niet

Schovie

Forum Gebruiker
Berichten
8
Ik wordt gek van de Ziggo go applicatie. Ik zit in Spanje en wil Ziggo go kijken op mijn tablet of smartphone. Ik heb een Spaanse simkaart op Orange die met speedtest aan geeft dat ik een downloadsnelheid heb van 100 Mbps en een upload snelheid van 24. De Ziggo app start echter geen televisie kanaal omdat het internet volgens de app onstabiel is. ?? Probeer ik het met mijn Vodafone abonnement die met speedtest een download snelheid geeft van 12 Mbps en een upload van 3, dan werkt het wel. Rara hoe kan dit.
Ik heb nu speciaal omdat de Ziggo app constant dit soort rare dingen doet, een abonnement genomen op NLZiet. Dat werkt wel altijd goed, net als Netflix en is ook beide direct af te spelen vanaf een smart tv. Als de Ziggo app echt niet beter gaat werken ga ik toch serieuz overwegen om afscheid van Ziggo en Vodafone te nemen. Ook het streamen (in het buitenland bij Ziggo nodig om op een smart tv te kunnen kijken) werkt namelijk ook niet goed. Te vaak wordt er gebufferd. Waneer verbeter ze die app nou eens!!!!
Meer mensen die hier last van hebben?
 
Die app is vaak waardeloos, neem een laptop met chrome (of firefox die doet alsof het chrome is), ga naar de website en plug je hdmi in de TV. Chromecast werkt ook prima maar is een ellende in te stellen als je dit niet via playstore wil doen.
 
@Schovie Hoe is het weer in Spanje? Vast een stukje beter dan hier, ik hoop dat je geniet.

Het probleem hier zit niet in de app, deze werkt probleemloos. Ter ondersteuning van deze bewering: met de Vodafone simkaart doet die dit wel ondanks de lagere snelheid. De problemen doen zich voor in de verbinding, welk stukje het dan op mis gaat ligt aan de provider waar je op dat moment verbinding van krijgt. Raadpleeg deze, daar kunnen wij niet in voorzien.

Streamen: de kwaliteit van die verbinding zie je ook terug in de werking van de Ziggo GO go bij streamen. De tip van @itpp2011om het met laptop te doen is een goeie. Mocht je met de laptop een bekabelde verbinding kunnen gebruiken, dan ben je helemaal gered.
Mocht je deze problemen met haperingen streaming ook ervaren in Nederland, laat het dan weten aan de Ziggo Klantenservice: www.ziggo.nl/contact
 
Helaas voor jullie is het wel de app niet niet goed werkt. Net Ziggogo via de browser geprobeerd. Die werkt wel goed op mijn Orange abbonnement en de Ziggo app doet het weer niet. Hetzelfse probleem als gisteren. Waarom kan Netflix en Nlziet wel goed werken en de Ziggo app niet???
Maar goed jullie willen er niet aan dat de Ziggo app niet goed is, zoals ik ook zo vaak in Nederland heb ervaren.
 
Helaas voor jullie is het wel de app niet niet goed werkt. Net Ziggogo via de browser geprobeerd. Die werkt wel goed op mijn Orange abbonnement en de Ziggo app doet het weer niet. Hetzelfse probleem als gisteren. Waarom kan Netflix en Nlziet wel goed werken en de Ziggo app niet???
Maar goed jullie willen er niet aan dat de Ziggo app niet goed is, zoals ik ook zo vaak in Nederland heb ervaren.
Mag ik vragen wat het bezwaar er van is om de browserversie te gebruiken als die doorgaans wel werkt? Ik heb ze uit nieuwsgierigheid beide aan boord en merk geen verschil.
 
Ik heb met de browser nog geen ervaring. Heb hem nu alleen gebruikt om het verschil te testen tussen app en browser. Zal nu dus in het vervolg de browser gebruiken.
Ook de tip om niet te streamen maar via bekabelde laptop op monitor af te spelen zal ik gaan volgen. Hoop dat daarmee dan de problemen opgelost zijn. Blijft wel dat de Ziggo app niet goed is. Zo jammer.
 
De app er al eens afgehaald en opnieuw geïnstalleerd? Kan wel eens verschil maken.
 
Krijg ook vaak de melding dat er even geen verbinding is. Aan het netwerk ligt het niet. Thuis 110 Mbps met 0% verlies en op de camping 50 Mbps met 0% pakket verlies. Krijg de indruk dat de netwerk apparatuur van ziggo enigszins onder bemeten is. Overweeg KPN, maar ben bang dat daar misschien hetzelfde probleem speelt.
 
Terug
Bovenaan