Als ik een mail verstuur vanuit mijn werkaccount, dan komt deze niet binnen op mijn Chello-account thuis. Wel komt de mail binnen op mijn Gmailaccount. Andere mail verstuurd vanuit mijn werk, door collega's of afdelingen, komt wel binnen op mijn Chello-account.
Op mijn account krijg ik geen meldingen dat de mail niet verstuurd kan worden.
De ICT van mijn werk vindt het ook een opvallend probleem, maar kunnen geen afwijkingen vinden in mijn werkaccount.
Heeft iemand de gouden tip?
Op mijn werk gebruiken we Outlook, de webversie. Zo ver ik mij herinner, doet dit probleem zich voor nadat we overgestapt zijn op deze webversie.
Daarvoor nimmer problemen gehad.
Op mijn account krijg ik geen meldingen dat de mail niet verstuurd kan worden.
De ICT van mijn werk vindt het ook een opvallend probleem, maar kunnen geen afwijkingen vinden in mijn werkaccount.
Heeft iemand de gouden tip?
Op mijn werk gebruiken we Outlook, de webversie. Zo ver ik mij herinner, doet dit probleem zich voor nadat we overgestapt zijn op deze webversie.
Daarvoor nimmer problemen gehad.