Ziggo Go - aflevering van serie stopt ± 3 minuten voor einde

Ineke100

Forum Gebruiker
Berichten
3
Als ik een aflevering van een serie kijk op mijn tablet via Ziggo go (geen netflix) dan gaat hij ongeveer 3 minuten voor het einde naar de volgende aflevering. Ik mis dan juist de cliffhanger.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
 
Klinkt niet als een algemeen probleem met Ziggo Go.
App al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Datum/tijd van de tablet klopt ook?
 
versie 4.31.0 (4.31.16.079) ??? start ziggogo op...ga naar instellingen...dan diagnostiek:
 
@René en @Ineke100 Komt vaker voor dat het eindpunt van de opname niet klopt , even melden in PM aan @Webcare Ziggo
Het woord bookmark is niet helemaal wat er weergegeven wordt, sorry voor de verwarring. Het gaat daar echt om het einde van het geplande programma. Dat betekent eerder dat de gidsinfo/planning dus niet correct is of niet correct aangeleverd is.

Heb je dit ook gemerkt bij andere zenders dan Spike? Ik laat het onderzoeken hoe dit in de gids en recordings zit.
 
Klinkt niet als een algemeen probleem met Ziggo Go.
App al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Datum/tijd van de tablet klopt ook?
Het gebeurt ook op mijn mobiel en op de laptop. Als ik thuis op mijn TV kijk, is er geen probleem. Datum en tijd staan goed.
 
@Ineke100 als je met ziggo go een opname bekijkt , zie je onderbreking in beeld dat is voor ziggo go einde van de opname , en schakelt dan door , zie foto is op dat punt aflevering nog niet afgelopen .
Schermafdruk 2021-04-23 11.23.24.png
 
Terug
Bovenaan