Safari heel erg traag na een nieuw Giganetmodum

edkeijzer

Forum Gebruiker
Berichten
7
Heb al diverse discussies gelezen over het heel erg traag worden of niet werken van de Safari browser na het installeren van het Gigabit modem.
Maar helaas nog geen oplossing!
Dus voordat ik het modem weer terugstuur graag toch een passende oplossing
Wie helpt mij?
Groet Ed
 
Dus jij stuurt dat modem terug omdat alleen de Safari niet werkt? En andere browsers zijn dus geen optie?
Of je gaat downgraden naar internet max, ook al 600 down, krijg je de Connectbox, waarop Safari het geweldig doet zie ik net ;)
 
kijk Frans, dat is een heldere analyse maar er is natuurlijk ook iets van te zeggen! Waarom werkt het niet! En ik denk graag in oplossingen! Dus WAT is dan de oplossing? Deze discussie is al vaker gevoerd en ook de heren van Ziggo hebben nog niets aangedragen. Maar wie weet brengt dit gesprek iets op gang!
Ik wacht rustig af en speur verder naar een mogelijke oplossingen.
 
Wat is de oorzaak? Heb je je modem in bridge mode? Als dat niet zo is, zou dat helpen?
 
Ik vraag me af of iedereen met een Gigabit modem dit probleem ervaart (of niemand gebruikt Safari, kan ook nog ;)
 
Ik gebruik het modem ook als router! En zou deze natuurlijk in de bridge mode kunnen zetten! Doe ik morgen! Je hoort hier het resultaat!
 
Gebeurd het echt niet bij een andere browser? En welke Safari versie? Een oude versie, of de laatste onder Big Sur?

Ik kan me er niets bij voorstellen bij een browser, tenzij het iets met IPv6 is.
 
Ik vraag me af of iedereen met een Gigabit modem dit probleem ervaart (of niemand gebruikt Safari, kan ook nog ;)
Totaal niet Of ik nu safari, chrome, edge of firefox gebruik het werkt allemaal goed en vlot. Niet onder Windows 10 of MacOS
 
Terug
Bovenaan