ZiggoGO, welk TV abonnement?

Als er maar een HDMI ingang op zit. De stick werkt helemaal op zichzelf.
 
Als er maar een HDMI ingang op zit. De stick werkt helemaal op zichzelf.
Oke, moet ik verder ergens nog op letten? op android versie ofzo?

Heb hier gekeken wat ze allemaal hebben.
Al deze kastjes/sticks zijn dus goed en blijven ook werken in de toekomst?
 
Volgens mij zit daar gewoon een HDMI uitgang op die je dan op de TV aansluit.
Eigenlijk is het een Android telefoon in een kastje waar je de apps op kan installeren en dus video content kan afspelen op je TV. Ja kan zelf eens kijken op https://www.ziggogo.tv/nl/ en daar inloggen dan kijk je via je internet browser. Maar de Ziggo app werkt een
zelfde manier op een android/ios device.
Ik gebruik hier zelf een ouder Android kastje voor werkt prima, alhoewel sommige apps niet meer ondersteund worden omdat de android versie te oud is. Maar dan zijn er nog losse apk bestanden te installeren.
@Sjoerd95 die X96 uit je link lijkt op wat ik bedoelde en heb maar ik heb dus een 6 jaar oude 2Gb RAM kastje met Android 6 of 7 versie ofzo. En die werkt nog met wat aanpassingen. Als je nu een Adroid 9 pakt met 4 GB RAM dan kun je wel even vooruit.
 
fijn, en ik neem aan dat dan ook apps zoals Netflix en Videoland zullen werken.

Maakt het verder nog iets uit of je voor een stick gaat of een echte box?
Of zit daar nauwelijks tot geen verschil in.
 
dat klopt niet , * Deze Ziggo TV-functie is alleen beschikbaar voor klanten met een Mediabox Next of een Mediabox XL met de nieuwste software-upgrade. Bron ziggo

Bekijk bijlage 34994
Sorry, maar wat klopt er dan niet? In de vraag werd alleen ZiggoGo als zodanig genoemd en niet een eventuele app met mogelijk meer opties. Die heb ik helemaal niet en ik meldde dat ik desondanks gewoon kan inloggen met het eenvoudigste abonnement. Zonder ingeschakelde mediabox.
 
Sorry, maar wat klopt er dan niet? In de vraag werd alleen ZiggoGo als zodanig genoemd en niet een eventuele app met mogelijk meer opties. Die heb ik helemaal niet en ik meldde dat ik desondanks gewoon kan inloggen met het eenvoudigste abonnement. Zonder ingeschakelde mediabox.
wel
Hallo,

Wij hebben op het moment nog 2 oude humax kastjes waarmee we tv kijken (pauzeren, opnemen en terugspoelen)

Sjoerd
en wil je opnemen heb je een abonnement nodig waar mee je kan opnemen,
en Deze Ziggo TV-functie is alleen beschikbaar voor klanten met een Mediabox Next of een Mediabox XL met de nieuwste software-upgrade
 
De mediabox Next en de Mediabox XL met nieuwe software nemen op in de cloud.

Die kan je dus overal terug zien.
 
Nu moet ik er wel ff bij vermelden dat we nooit opnemen, aangezien we het ook gewoon kunnen terugkijken,
was misschien een beetje onhandig geschreven.

Wil dit dan ook zeggen dat als ik voor internet complete ga + tv (zonder interactieve tv) ik dan wel ZiggoGo heb, maar niet kan terugspoelen, terugkijken, en ook geen Ziggo Sport?

Staat een beetje stom vermeldt op de Ziggo site "elke gebruiker die tv afneemt kan ZiggoGo gebruiken"
Als ik dan ZiggoGO opzoek staat er wat voor functies het allemaal heeft, maar dan bij tv abonnementen op de site staan ook weer allemaal verschillende dingen, of slaat dit puur op de Mediabox (XL/Next)?
 
wel

en wil je opnemen heb je een abonnement nodig waar mee je kan opnemen,
en Deze Ziggo TV-functie is alleen beschikbaar voor klanten met een Mediabox Next of een Mediabox XL met de nieuwste software-upgrade
Oké, die gewenste optie opnemen had ik over het hoofd gezien. Maar nogmaals, die 7 dagen terugkijktijd kan bij elk abonnement zonder gebruik te hoeven maken van een mediabox. En TS zegt nu dat opnemen niet perse nodig is, dus een ander abonnement is hiervoor niet nodig.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan