Ah de nieuwe. Dan zijn de antwoorden:Enkele vragen:
-Heb je de router op de 2,4 of 5 GHz band ingesteld of beide?
-Heb je de mediabox verbonden via 2,4 of 5 of bedraad verbonden?
-Heb je de router gekocht bij Ziggo of elders?
Bij voorbaat dank,
butanez
-beide
-bedraad
-Coolblue (Tp link)
Ik heb het Ziggo modem niet in bridge modus staan (ik weet niet wat dat is). Vanuit het modem gaat een kabel naar de TP link router en de TP link router bouwt een nieuw 5 ghrz netwerk op. (en een 2,4, maar die gebruik ik niet)
Mijn snelheid in nu 95 Mbps op het nieuwe netwerk en valt dus niet meer weg. Mijn bekabelde snelheid is 250 Mbps.
"Als je jouw oorspronkelijke snelheden weer haalt is er kennelijk toch iets mis met de wifi van de Connect box."
Dat klopt. Het oorspronkelijke probleem (zie eerste post) is ook nog niet op gelost, hier heb ik zelf de oplossing voor bedacht door een ander netwerk op te zetten. Ziggo begrijpt het probleem niet zo goed denk ik, aangezien er al 2 monteurs langs gestuurd zijn, 2 x hardware wordt vervangen, maar het probleem er nog steeds is.