Wijzigen naar Mediabox XL

L0rdj3

Forum Gebruiker
Berichten
18
Hallo allemaal,
Even een vraag over iets wat een beetje raar is op MijnZiggo.

Mijn ouders zouden graag willen overstappen naar de Mediabox XL van Ziggo omdat ze constant problemen hebben met hun Humax.
Nou wilden we in MijnZiggo het abonnement aanpassen zodat ze op korte termijn de XL zouden kunnen ontvangen.
Alleen krijgen wij de melding dat het abonnement niet aangepast kan worden.
Is dat een fout op de site of kan het abonnement echt niet aangepast worden omdat zij in een bepaalde regio wonen waar bijvoorbeeld de XL niet ondersteund wordt?
Het gaat om een adres in Haaksbergen, Twente.

Graag hoor ik van jullie wat hier de oplossing voor is.

Met vriendelijke groet,
Bob
 
Ik begrijp dat je ouders het abonnement verder ongewijzigd willen laten en alleen de Humax willen vervangen door de Mediabox XL. Dat kan denk ik niet via MijnZiggo. Dat kan je het beste via de klantenservice vragen. Dit kan via 1200 of eventueel ook via de chat: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact en dan even naar beneden scrollen.
 
Ik begrijp dat je ouders het abonnement verder ongewijzigd willen laten en alleen de Humax willen vervangen door de Mediabox XL. Dat kan denk ik niet via MijnZiggo. Dat kan je het beste via de klantenservice vragen. Dit kan via 1200 of eventueel ook via de chat: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact en dan even naar beneden scrollen.
Het is mij eerder ook gelukt via Mijn Ziggo.
Ik woon echter in een andere woonplaats en daar kreeg ik die melding niet dus vandaar dat ik dacht dat het via Mijn ziggo aan te passen moet zijn.
Daarnaast willen we eigenlijk voorkomen te moeten bellen met 1200 (te veel gedoe met menu's die mijn ouders niet begrijpen).
En ik kan niet namens hen bellen want dat levert ook te veel gedoe op. (hebben we erg slecht ervaringen mee).

Op de contact pagina naar beneden scrollen heb ik ook al gedaan maar dan kom ik geen knop naar de chat tegen. Dat kan tegenwoordig blijkbaar alleen via de mobiel. Mijn ouders kunnen dat niet en daarmee valt die optie ook af.

Dus is mijn vraag of ik iets fout doe of dat het gewoon via mijnziggo aan te passen moet zijn?
Of wonen mijn ouders misschien in een gebied waar alleen de humax ondersteund wordt en niet de mediabox XL?

Misschien dat een van de moderators hier een antwoord op deze vragen heeft?
 
Op de contact pagina naar beneden scrollen heb ik ook al gedaan maar dan kom ik geen knop naar de chat tegen. Dat kan tegenwoordig blijkbaar alleen via de mobiel. Mijn ouders kunnen dat niet en daarmee valt die optie ook af.

Als ik naar beneden scroll kom ik de chat nu wel tegen.
 
Misschien dat een van de moderators hier een antwoord op deze vragen heeft?
De moderators op dit forum zijn ook gewoon Ziggo gebruikers. Immers, dit is een onafhankelijk forum.

Persoonlijk heb ik nooit problemen ondervonden als ik voor iemand anders belde. Gewoon zeggen: "Ik bel namens xxx."
Zorg dan wel dat je belt vanaf jouw ouders hun vaste Ziggo telefoonlijn. Op die manier is er een directe controlemogelijkheid voor de medewerk(st)er.
 
De moderators op dit forum zijn ook gewoon Ziggo gebruikers. Immers, dit is een onafhankelijk forum.

Persoonlijk heb ik nooit problemen ondervonden als ik voor iemand anders belde. Gewoon zeggen: "Ik bel namens xxx."
Zorg dan wel dat je belt vanaf jouw ouders hun vaste Ziggo telefoonlijn. Op die manier is er een directe controlemogelijkheid voor de medewerk(st)er.
Maar die ervaring deel ik dus niet.
Anders had ik wel gebeld he.
 
Ik heb al vaak namens mijn ouders gebeld, zelfs vanaf mijn eigen nummer(wel Ziggo) , en heb nog nooit moeilijkheden gehad, altijd netjes opgelost, en netjes behandeld.
Misschien had je de pech een onwillige callcentermedewerker aan de lijn te krijgen, maar ik zou het nogmaals proberen.
 
Terug
Bovenaan