groen king
Forum Gebruiker
- Berichten
- 4
Ik heb eind februari 2021 Zakelijk Internet Start besteld. Vanaf het installeren van de Connect Box heb ik geen stabiel signaal otvangen noch met Wifi noch met netwerkkabel . Ik haal de snelheid, maar ik verlies het signaal meerdere keer per dag voor onbepalde tijd. Dienst voldoet niet naar mijn verwachtingen van hoge kwaliteit . Dat levert me veel stress en gedoe als ondernemer die thuis wertk in de coronatijd. Vanwege de omstandigheden ligt mijn werk stil .
Er zijn al 2 monteurs geweest bij mij thuis want ik heb de klante service merdere keer gebeeld. Het probleem lag niet aan mij of mijn apparatuur. Het blijkt dat het signaal dat binnen het huis in de meterkast komst inderdaad onstabiel was. Ze hebben een paar doosjes en koppelingen vervangen, maar dat is helaas niet geholpen. De tweede monetur heeft me gevraagd voor de groene kabel. Omdat ik een huurder ben, heb ik geen idee waar die te vinden is. Ik heb de menteur togang gegeven tot de kelder. Wij hebben het gezien dat er een zwarte kabel (ik denk coax) loopt van de meterkast naar de kelder toe en daar verbonden is aan een witte kabel die van de muur hangt (ik denk dat als je gaat boren tegen de stoep komt). De monteur heeft de kopeling tussen de witte en zwarte kabel verwangen. Geen effect. "De huurbas moet gaat graven" - zij de monteur. Dat vind ik shockerend. Ziggo is verantwoordelijk voor de verbinding tot de meterkast en niemand anders kan dus daar aankomen. 20 minuten nadat de monteur vertrok, ontbrak mijn signaal alweer en ik had geen internet voor langere periode. De conectie is gewoon niet betrouwbaar.
Ik woon in een huis van 1887 die gesplitst is naar enkele apartementen. Ik woon op de 2e verdieping. Ziggo belde me om te vertellen dat ik de verhuurder moet vragen waar de aansluiting tot de groene kabel ligt. De huurbas heeft geen idee en hij zei dat Ziggo moet het zelfs vinden. Hij heeft wel togang tot de kelder.
- Waarom gooit Ziggo het baltetje naar mij toe? Ik heb in eerste instantie gebeeld om te vragen of ze internet bij me thuis kunnen leveren.
- Heeft Ziggo geen idee hoe hun netwerk gelegen is in mijn buurt?
- Kunnen de monteurs niet zien waar de zogenaamde groene kabel binnen het huis komt? Zij hebben toch een PDA waarmee het signaal meten.
- Hoe kan ik omgaan met dit probleem? Ik wil weten als zij het probleem niet kunnen oplossen. Dan is het sprake van opbinden. Ik heb nooit de dienst kunnen gebruiken dat ik heb besteeld.
Er is ook nog een bewoner in het huis die klant is van Ziggo en hij is ook niet tevreden van de internet (logisch)
Er zijn al 2 monteurs geweest bij mij thuis want ik heb de klante service merdere keer gebeeld. Het probleem lag niet aan mij of mijn apparatuur. Het blijkt dat het signaal dat binnen het huis in de meterkast komst inderdaad onstabiel was. Ze hebben een paar doosjes en koppelingen vervangen, maar dat is helaas niet geholpen. De tweede monetur heeft me gevraagd voor de groene kabel. Omdat ik een huurder ben, heb ik geen idee waar die te vinden is. Ik heb de menteur togang gegeven tot de kelder. Wij hebben het gezien dat er een zwarte kabel (ik denk coax) loopt van de meterkast naar de kelder toe en daar verbonden is aan een witte kabel die van de muur hangt (ik denk dat als je gaat boren tegen de stoep komt). De monteur heeft de kopeling tussen de witte en zwarte kabel verwangen. Geen effect. "De huurbas moet gaat graven" - zij de monteur. Dat vind ik shockerend. Ziggo is verantwoordelijk voor de verbinding tot de meterkast en niemand anders kan dus daar aankomen. 20 minuten nadat de monteur vertrok, ontbrak mijn signaal alweer en ik had geen internet voor langere periode. De conectie is gewoon niet betrouwbaar.
Ik woon in een huis van 1887 die gesplitst is naar enkele apartementen. Ik woon op de 2e verdieping. Ziggo belde me om te vertellen dat ik de verhuurder moet vragen waar de aansluiting tot de groene kabel ligt. De huurbas heeft geen idee en hij zei dat Ziggo moet het zelfs vinden. Hij heeft wel togang tot de kelder.
- Waarom gooit Ziggo het baltetje naar mij toe? Ik heb in eerste instantie gebeeld om te vragen of ze internet bij me thuis kunnen leveren.
- Heeft Ziggo geen idee hoe hun netwerk gelegen is in mijn buurt?
- Kunnen de monteurs niet zien waar de zogenaamde groene kabel binnen het huis komt? Zij hebben toch een PDA waarmee het signaal meten.
- Hoe kan ik omgaan met dit probleem? Ik wil weten als zij het probleem niet kunnen oplossen. Dan is het sprake van opbinden. Ik heb nooit de dienst kunnen gebruiken dat ik heb besteeld.
Er is ook nog een bewoner in het huis die klant is van Ziggo en hij is ook niet tevreden van de internet (logisch)
Laatst bewerkt: