Convanderniet
Forum Gebruiker
- Berichten
- 9
De geluidskwaliteit van mijn nieuwe Philips TV was bedroevend slecht.
Dit heb ik aan de verkoper gemeld en deze bood spontaan aan om hem om te ruilen maar van dit toestel was het net zo slecht.
Het klonk blikkerig en vooral de stemmen van de omroepsters klonken schel.
De verkoper adviseerde een soundbar maar zelfs hier klonken de schelle tonen in door en waren er niet uit te regelen.
Ik heb een Ziggo aansluiting met originele Ci-+ mode met Ziggo kaart.
Een vriend heeft in dezelfde maand een Samsung Q64T gekocht en die klinkt wel heel goed en daarom heb ik de verkoper van mijn TV kunnen overhalen om mijn Philips TV om te ruilen voir een Samsung Q64T.
Wat schetst mijn verbazing dat dit toestel bij mij weer net zo schel klinkt als de andere TV's!
Ik heb Ziggo hier over benaderd en zij zeggen dat na controle gebleken is dat mijn aansluiting in orde is.
Mijn vriend heeft een KP - abonnement, zou het daar aan kunnen liggen?
Dit heb ik aan de verkoper gemeld en deze bood spontaan aan om hem om te ruilen maar van dit toestel was het net zo slecht.
Het klonk blikkerig en vooral de stemmen van de omroepsters klonken schel.
De verkoper adviseerde een soundbar maar zelfs hier klonken de schelle tonen in door en waren er niet uit te regelen.
Ik heb een Ziggo aansluiting met originele Ci-+ mode met Ziggo kaart.
Een vriend heeft in dezelfde maand een Samsung Q64T gekocht en die klinkt wel heel goed en daarom heb ik de verkoper van mijn TV kunnen overhalen om mijn Philips TV om te ruilen voir een Samsung Q64T.
Wat schetst mijn verbazing dat dit toestel bij mij weer net zo schel klinkt als de andere TV's!
Ik heb Ziggo hier over benaderd en zij zeggen dat na controle gebleken is dat mijn aansluiting in orde is.
Mijn vriend heeft een KP - abonnement, zou het daar aan kunnen liggen?