nog een Rob
Forum Gebruiker
- Berichten
- 13
ik heb zelf ook een Ziggo account echter aditioneel misschien wel interressant om te vermelden is wellicht dat ik nog een @home adres heb
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook geprobeerd?Ik heb wel ergens gelezen dat dit probleem bij sommigen is opgelost door het wachtwoord van je email account te resetten.
Had je dat al geprobeerd?
Wat bedoel je met resetten>wachtwoord opnieuw invoeren?Ook geprobeerd ?
tja ik ben van de categorie gewone gebruiker.Binnen het SMTP protocol zitten ook nog heel veel verschillende instellingen waar je als gebruiker niet bij komt. b.v. welke encryptie wordt er gebruikt. TLS 1.0, TLS 1.1 of TLS 1.2. Misschien dat er via POP3 een andere instelling dan met IMAP gebruikt wordt.
Om het gebruikte protocol te achterhalen zou je het netwerkverkeer moeten analyseren. Dat is dan niet iets voor gewone gebruikers. Door de overheid wordt er aangeraden om protocollen ouder dan TLS 1.2 uit te schakelen. Maar er zijn best nog wel mail cliënten in omloop die dat gebruiken.
dat dacht ik ook , al dacht ik in eerste instantie dat het in mijn geval wellicht aan de domeinnaam zou liggen @home ipv @ ziggoIk bedoelde inderdaad het wijzigen van je email wachtwoord.
Maar ik ben bang dat dat toch ook niet gaat helpen. Ik heb net een nieuw mail adres aangemaakt <naam>@ziggo.nl
Ook daarmee werkt het via IMAP niet, en via POP3 wel. Terwijl de uitgaande mail instellingen in beide gevallen exact hetzelfde zijn.
Echt heel vreemd. Toch een conflict tussen de app en Ziggo.