Ronhaar
Forum Gebruiker
- Berichten
- 2.591
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Sinds een paar dagen kan ik in Mijn Ziggo niet meer inloggen:
In mijn browser Safari
krijg dan de melding :
Log in met je Mijn Ziggo account
Even een time out! Je kunt de komende 15 minuten niet inloggen. Probeer het straks opnieuw.
Ben je je wachtwoord kwijt? Dan kun je eenvoudig je logingegevens opvragen.
Deze melding krijg ik te zien met omlijnt met een Rood groot vierkant,
Helpdesk gebeld , vriendelijk helpdesk medewerker, wist het ook niet een twee drie, maar stelde voor gebruik eens de browser Chrome, of daar ook de zelfde problemen zijn,
zo gezegd zo gedaan, maar daar kreeg ik de zelfde melding,
Cache geleegd maar niets helpt.
Het vreemde van alles is, dat de ZIGGO Mijn Ziggo app, gewoon wel werkt , met de zelfde inlog gegevens.
DE Helpdesk had op dit moment geen oplossing.
Mijn vraag is dan ook meer mensen hiernaast van
@Webcare Ziggo
in afwachting en alvast bedankt voor het meedenken.
In mijn browser Safari
krijg dan de melding :
Log in met je Mijn Ziggo account
Even een time out! Je kunt de komende 15 minuten niet inloggen. Probeer het straks opnieuw.
Ben je je wachtwoord kwijt? Dan kun je eenvoudig je logingegevens opvragen.
Deze melding krijg ik te zien met omlijnt met een Rood groot vierkant,
Helpdesk gebeld , vriendelijk helpdesk medewerker, wist het ook niet een twee drie, maar stelde voor gebruik eens de browser Chrome, of daar ook de zelfde problemen zijn,
zo gezegd zo gedaan, maar daar kreeg ik de zelfde melding,
Cache geleegd maar niets helpt.
Het vreemde van alles is, dat de ZIGGO Mijn Ziggo app, gewoon wel werkt , met de zelfde inlog gegevens.
DE Helpdesk had op dit moment geen oplossing.
Mijn vraag is dan ook meer mensen hiernaast van
@Webcare Ziggo
in afwachting en alvast bedankt voor het meedenken.