Mijn Ziggo - Kan niet meer inloggen.

Sinds een paar dagen kan ik in Mijn Ziggo niet meer inloggen:

In mijn browser Safari
krijg dan de melding :

Log in met je Mijn Ziggo account
Even een time out! Je kunt de komende 15 minuten niet inloggen. Probeer het straks opnieuw.
Ben je je wachtwoord kwijt? Dan kun je eenvoudig je logingegevens opvragen.


Deze melding krijg ik te zien met omlijnt met een Rood groot vierkant,

Helpdesk gebeld , vriendelijk helpdesk medewerker, wist het ook niet een twee drie, maar stelde voor gebruik eens de browser Chrome, of daar ook de zelfde problemen zijn,
zo gezegd zo gedaan, maar daar kreeg ik de zelfde melding,

Cache geleegd maar niets helpt.

Het vreemde van alles is, dat de ZIGGO Mijn Ziggo app, gewoon wel werkt , met de zelfde inlog gegevens.

DE Helpdesk had op dit moment geen oplossing.

Mijn vraag is dan ook meer mensen hiernaast van

@Webcare Ziggo


in afwachting en alvast bedankt voor het meedenken.
 
Tijdelijke internetbestanden al eens verwijderd? Mogelijk blijft daar iets hangen.
Laat jij wachtwoord automatisch door de browser invullen? Dan die gegevens een keer verwijderen en opnieuw invoeren.
 
@René en @Johnny54 ,
yep heb ik gedaan , ook de cashes verwijdert , ook op advies van de helpdesk
het wachtwoord staat vast in mijn i-cloud wachtwoorden van de Apple

dus ......
en het vreemde is dus , dat de Mijn Ziggo App , Ziggo Sport en Ziggo Mail alles gewoon werkt

maar alvast bedankt voor het mee denken
 
@René en @Johnny54 ,
…het wachtwoord staat vast in mijn i-cloud wachtwoorden van de Apple…
Ook daar kan een verkeerd wachtwoord terecht komen. De wachtwoord manager binnen Safari heeft de onhebbelijkheid om 'semie automatisch' een veranderd wachtwoord op te slaan. Als hij merkt dat je het wachtwoord aangepast hebt, (b.v. door perongeluk een character achter het net ingevulde wachtwoord te tikken), dan krijg je de vraag om het wachtwoord op te slaan. Als je dan op ok klikt, heb je een fout wachtwoord in je sleutelhanger staan.

Mij is die functie binnen Safari al jaren een doorn in het oog. Ik heb daardoor ook wel eens wachtwoorden terug moeten halen uit de backup.
 
Vandaag weer wat verder: nieuwwachtwoord
Zojuist nieuw wachtwoord gemaakt, maar krijg de zelfde melding 15 minuten wachten ;
@Briolet , @René @Johnny54 @, @Webcare Ziggo

dus dat helpt ook niet

:-(

, maar krijg dus dezelfde melding , zie alleen nu in de adres balk : Vodafone.nl staan
hij maakt dus ergens een verkeerde koppeling

@Webcare Ziggo ; @Briolet ; @René @Johnny54

wie heeft de oplossing ?
10jM4lmTR6OukAj2wEvKqQ.jpg
 
Ik zie wel dat je een adblokker gebruikt. Misschien dat je reclame moet toelaten? In het verleden moest je ook al 3th party cookies toelaten om te kunnen inloggen.

Edit. AdBlock Plus met Safari geeft bij mij geen probleem, dus dat zal het niet zijn.

Edit 2: Inloggen lukt wel, maar uitloggen lukt mij niet. Ik krijg de melding "Oeps, er is iets mis gegaan". En als ik dan naar de welkom pagina ga, blijk ik inderdaad nog gewoon ingelogd te zijn. :9
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan