Bijna een maand zonder telefonie

Ammerant

Forum Gebruiker
Berichten
6
Begin december heb ik mijn zakelijk abonnement omgezet. Sinds het ontvangen en installeren van de nieuwe connectbox werkt telefonie niet. Dit is nu bijna een maand het geval. Klantenservice is gevalletje kastje naar de muur. Er wordt helemaal niks opgelost en ik ben momenteel met mijn eenmanszaak potentiële omzet aan het mislopen.

Iemand hier die hulp kan bieden?

M.v.g.

Hans Ammerant
 
Laatst bewerkt:
Je nummer moet waarschijnlijk opnieuw aangemeld worden bij de centrale.
Stuur @Webcare Ziggo een pm (start prive conversatie) met postcode + huisnummer + laatste 3 cijfers van je IBAN en een link naar dit topic en een korte omschrijving van je probleem.

Zie een soortgelijk geval: https://ziggoforum.nl/topics/al-een-maand-geen-telefoon.93439/

PS, Ik neem aan dat je je modem al 30 seconden stroomloos hebt gemaakt.
 
Ik heb een pm gestuurd. Ben benieuwd of zij iets meer kunnen.

Ja ik heb echt van alles geprobeerd met het modem, maar tevergeefs..

Bedankt voor je reactie!
 
Ik heb een pm gestuurd. Ben benieuwd of zij iets meer kunnen.

Ja ik heb echt van alles geprobeerd met het modem, maar tevergeefs..

Bedankt voor je reactie!
Wordt wel opgelost..laat maar weten. Ben ervan overtuigd dat het goed komt.
 
Als ik inlog op de website van de connectbox dan staat er "telefonie NOG niet actief". Voorheen was dit: "telefonie niet actief".
Betekent dit dat er al enige vooruitgang is? Het is wel erg bijzonder dat dit zo lang moet duren hoor. We hebben het hier over een maand..

Ik hoor graag van u.

m.v.g.
 
Als ik inlog op de website van de connectbox dan staat er "telefonie NOG niet actief". Voorheen was dit: "telefonie niet actief".
Betekent dit dat er al enige vooruitgang is? Het is wel erg bijzonder dat dit zo lang moet duren hoor. We hebben het hier over een maand..

Ik hoor graag van u.

m.v.g.
Webcare al gereageerd?
 
Ja, hebben afgelopen woensdag gereageerd dat ze ermee aan de slag gaan. Gaat ook weer bijna een week overheen.
Vervelend kan ik goed begrijpen.
Hopelijk komt er snel een oplossing voor je.
Wat zegt de klantenservice als je hen nog eens belt?
Denk dat Ziggo er alles aan zal doen om het snel voor je op te lossen maar denk wel dat het goed is om jou op de hoogte te houden wanneer alles weer in orde is.
Het komt snel in orde weet ik zeker..
 
Als webcare ermee aan de slag is dan beter niet meer de gewone helpdesk bellen.
Het word voor webcare dan moeilijker om dingen geregeld te krijgen.
 
Vervelend kan ik goed begrijpen.
Hopelijk komt er snel een oplossing voor je.
Wat zegt de klantenservice als je hen nog eens belt?
Denk dat Ziggo er alles aan zal doen om het snel voor je op te lossen maar denk wel dat het goed is om jou op de hoogte te houden wanneer alles weer in orde is.
Het komt snel in orde weet ik zeker..
Ik denk dat Ziggo denkt: Zo dat abonnement is binnen, lekker incasseren. (en of het allemaal werkt bij de klant dat is niet zo belangrijk) :>
 
Terug
Bovenaan