Ziggo go werkt niet

@Tonne2004 waar het mij meer omgaat ,waarom moet Ziggo zoveel processer kracht vragen terwijl andere video diensten het met minder kunnen, en veel minder data binnen hoeven te halen. zie bericht 151
Dat is inderdaad een hele goede vraag. Daarom vroeg ik naar een verandering in het afgelopen jaar. Of eigenlijk, gedurende dit jaar.

Overigens, maar dat doet er niet echt toe als het om ZiggoGo gaat, heb ik YouTube op full HD vergeleken met de browserversie van mijn provider. Die nemen beide even weinig. Zelfs minder dan ik eerder aangaf. Namelijk zo'n 3%. Wel neemt mijn providers beeld meer data dan YouTube.

Enfin, ik zal dit topic met belangstelling blijven volgen maar heb zelf niets meer bij te dragen daar ik niets kan testen met Ziggo.
 
Die ietwat kribbige toon die ik bespeur in "Leuk voor jou man" is niet nodig.
In dit forum wissel je naast problemen ook ervaringen uit. En dat is het enige wat is hier deed, namelijk dat die ervaring zich blijkbaar bij sommigen voordoet als men meerdere dingen tegelijk doet. Ik gaf daar niet een negatief waarde oordeel aan. Geen idee wat de oorzaak is van dat verschil.
Mijn kribbige toon kwam omdat jij (en iemand anders) vroeg:
Kortom, kan iemand vertellen wat die apps hebben te bieden wat bij de browserversie ontbreekt? Want ik bespeur hier dat sommigen toch een voorkeur hebben voor een app.

Dan geef ik antwoord wat er voor mij (en andere mensen) mis is met de browserversie en ga jij vervolgens zeggen dat je er geen last van hebt. Een nogal open deur aangezien jezelf al aangaf geen verschil te merken tussen de browser en de app en het in dit topic al overduidelijk ter sprake kwam dat het bij een grote groep ook prima werkt.
 
Die ietwat kribbige toon die ik bespeur in "Leuk voor jou man" is niet nodig.
maar ik kan @Knurk wel begrijpen, je roept vaak maar wat, en je komt niet met onderbouwde antwoorden, en vaak word daarom er niet op gereageerd ,

maar wat heeft dit antwoord te maken met verschil in cpu gebruik
1. Geen last van, ik doe nooit iets anders op de PC als we dit gebruiken.
 
kwaliteit ziggogotv is stukken minder dan ziggogo app voor windows.

helaas geen glasvezel in woonplaats beschikbaar, anders..
 
maar ik kan @Knurk wel begrijpen, je roept vaak maar wat, en je komt niet met onderbouwde antwoorden, en vaak word daarom er niet op gereageerd ,

maar wat heeft dit antwoord te maken met verschil in cpu gebruik
Dat probeerde ik aan te geven met het noemen van het tegelijkertijd uitvoeren van meerdere taken. Het mag duidelijk zijn dat het cpu-gebruik daarmee omhoog gaat. Blijkbaar belastte de app de cpu (veel?) minder dan de websiteversie. Verklaren kan ik dat ook niet zo op het eerste gezicht
 
@Webcare Ziggo , lezen jullie even mee??

Ik krijg inmiddels behoorlijk de pest in vanwege de prestaties van ZiggoGo. Tijdens het terugkijken van een programma deze avond valt regelmatig het signaal weg, mededeling "Niet Beschikbaar. Sorry deze video kan niet worden afgespeeld". Maakt niet uit welk programma of welke zender. Het lijkt wel of heel ZiggoGo niet meer werkt want je komt ook niet meer terug op de Home pagina.

Heb dit al meerdere keren meegemaakt en na enige tijd kan ik het programma weer verder kijken. Echter nu kan ik op 22-2 2021 ook ineens niet meer inloggen op ZiggoGo. Ik kijk al via de webbrowserversie, aangezien Ziggo in al hun wijsheid de Windows app heeft gestopt, maar echt verbetering t.o.v. de app met de webbrowserverie merk ik niet echt.

Inloggen op Mijn Ziggo gaat prima, heb ook stabiele internetverbinding.

Wat is er dan aan de hand? Werkzaamheden? Fijn dat men dat dan even meldt zodat er rekening mee kan worden gehouden. Op de storingen/ werkzaamheden pagina wordt niets gemeld.

Daarnaast is het mij opgevallen dat Bewaarde of op de kijklijst geplaatste programma's niet op te roepen zijn via die pagina. Klik je op een bewaard programma/ serie dan kom je weer terug op de frontpagina (als ZiggoGo werkt....) maar starten ho maar. Ik zou graag willen weten wat daar de oorzaak van is.

Is het nu echt zo moeilijk om een degelijk stabiel platform beschikbaar te stellen?
 
Laatst bewerkt:
De app ziggo go start op en sluit gelijk weer. App al verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. Echter zonder resultaat. Zowel in iOS 14.5 als de iPadOS 14.5.
Is hier al iets over bekend @Webcare Ziggo ?
 
Ziggo go app op iPadOS 14.5 werkt hier, maar wel min of meer.
Gisteren werkte het zoeken in de app niet of heel erg traag en was het maken van een serie opname niet mogelijk. Ook geen synchronisatie tussen opnames via de Next box en de app
Nu net lijkt het wat beter te gaan al moest ik wel de iPad afsluiten en opstarten.
 
Terug
Bovenaan