zombie_1109
Forum Gebruiker
- Berichten
- 107
Vandaag (27 november) kreeg ik (niet voor de eerste keer overigens) zo'n vervelend mailtje er staat nog een bedrag open...regelt u het vandaag nog!
Op 24 november om 11.00 uur heb ik via de MijnZiggo app het bedrag van mijn abonnement via Ideal betaalt. Het zou dus direct binnen moeten zijn en derhalve ook te controleren.
Ik mag er toch van uitgaan dat Ziggo geen 3 dagen nodig heeft om e.e.a. te controleren alvorens ze zo'n aanmatigend mailtje sturen (ook al gaat dat misschien automatisch)
Natuurlijk zou ik ook via incasso kunnen betalen maar ik bepaal graag zelf wanneer ik betaal en ja.....voor de vervaldatum!
Op 24 november om 11.00 uur heb ik via de MijnZiggo app het bedrag van mijn abonnement via Ideal betaalt. Het zou dus direct binnen moeten zijn en derhalve ook te controleren.
Ik mag er toch van uitgaan dat Ziggo geen 3 dagen nodig heeft om e.e.a. te controleren alvorens ze zo'n aanmatigend mailtje sturen (ook al gaat dat misschien automatisch)
Natuurlijk zou ik ook via incasso kunnen betalen maar ik bepaal graag zelf wanneer ik betaal en ja.....voor de vervaldatum!