terrestrial
Forum Gebruiker
- Berichten
- 3.029
- Digitale TV
- Ziggo
Ik ben bang, dat dat de realiteit is bij Ziggo. De persoon aan de lijn is gewoon een call-center medewerker die gewoon van het scherm af leest. Ik had geen modem verbinding meer. Na een aantal keren met mijn eigen telefoon de klanten service te hebben gebeld, kreeg ik 4x precies dezelfde antwoord dat ik een virus over het net verstuurd had, en daarom 3 dagen geen verbinding krijg. Ik moest kunnen bewijs en dat ik dat niet had gedaan en dus bij een computerspeciaalzaak een bewijs ophalen, dat ik geen virus op mijn computer had. Zo gedaan á€85,00. Gebeld met nummer 5, en aangegeven dat ik geen virus had. Omdat dit gesprek met iemand met kennis was en zij kon horen dat ik senior ICT- er was, zou ze een bericht maken dat ik bewezen geen virus had. Na 2 dagen eindelijk weer verbinding. Wel met nr5 nog even gebabbeld, en gehoord hoe ze van ziggo moeten werken. Ze mogen geen call doorschakelen naar een ICT-er, wat het probleem opgelost zou hebben, hoe Wel ze aangaf, dat zij meer kennis had dan een doorsnede ziggo ICT-er. Ik kreeg nog wel te horen, dat ik de volgende keer 2 weken wordt afgesloten.
Jaja als senior IT-er ga jij naar een computer winkel om te laten testen of jij malware op je pc hebt staan? En dat had je zelf niet kunnen vast stellen? Ik moet altijd zo lachten om die verhaaltjes van mensen hier, hoe verzin je het.