Wil je ons even bellen? Minachting van klanten, klachtenformulier niet te vinden

Ik ben bang, dat dat de realiteit is bij Ziggo. De persoon aan de lijn is gewoon een call-center medewerker die gewoon van het scherm af leest. Ik had geen modem verbinding meer. Na een aantal keren met mijn eigen telefoon de klanten service te hebben gebeld, kreeg ik 4x precies dezelfde antwoord dat ik een virus over het net verstuurd had, en daarom 3 dagen geen verbinding krijg. Ik moest kunnen bewijs en dat ik dat niet had gedaan en dus bij een computerspeciaalzaak een bewijs ophalen, dat ik geen virus op mijn computer had. Zo gedaan á€85,00. Gebeld met nummer 5, en aangegeven dat ik geen virus had. Omdat dit gesprek met iemand met kennis was en zij kon horen dat ik senior ICT- er was, zou ze een bericht maken dat ik bewezen geen virus had. Na 2 dagen eindelijk weer verbinding. Wel met nr5 nog even gebabbeld, en gehoord hoe ze van ziggo moeten werken. Ze mogen geen call doorschakelen naar een ICT-er, wat het probleem opgelost zou hebben, hoe Wel ze aangaf, dat zij meer kennis had dan een doorsnede ziggo ICT-er. Ik kreeg nog wel te horen, dat ik de volgende keer 2 weken wordt afgesloten.

Jaja als senior IT-er ga jij naar een computer winkel om te laten testen of jij malware op je pc hebt staan? En dat had je zelf niet kunnen vast stellen? Ik moet altijd zo lachten om die verhaaltjes van mensen hier, hoe verzin je het.
 
Sorry, Duidelijk aan deze personen aangegeven, om zo sneller naar een oplossing te komen. Ik had mijn computer zelf ook al gescand, met de scanners die wij voor de overheid moeten gebruiken, maar dat was niet geldig volgens de callgirls. Als je 100%weet, dat je computer niet geïnfecteerd is (mag wezen), kan je het beste met een andere ICT-er in conclaaf gaan, of er er eventueel geen bug in hun systeem kan zitten, waardoor deze verbeterd kan worden. Waar het mij hierom gaat, is de arrogantie van ziggo zelf, dat deze callgirls niet mogen doorverbinden met andere afdelingen van ziggo.
 
Jaja als senior IT-er ga jij naar een computer winkel om te laten testen of jij malware op je pc hebt staan? En dat had je zelf niet kunnen vast stellen? Ik moet altijd zo lachten om die verhaaltjes van mensen hier, hoe verzin je het.
Natuurlijk ben ik er niet geweest, maar gewoon aangegeven dat ik dat gedaan heb, en een fictief bedrag genoemd.
OMA thuis laten is misschien beter voor je, en anders gebruik je de LSD regel zoals robjanssen netjes gedaan heeft.
 
Lijkt me beter dat Ziggo zelf kontakt opneemt en dan meteen tot zaken komt, dus gewoon afwachten en verder niks doen.

,
Rikhard je hebt gelijk, maar eigenlijk weet je het al wel. Als een bedrijf zegt terug te bellen, gebeurt het maar (statistisch bekend) in 3% van de gevallen. Ikzelf maak mij er ook schuldig aan, omdat ik mij al weer in een ander probleem hebt verdiept, of naar een andere collega hebt doorgeschoven.
 
Ach man hou toch. je zit zo dom te ouwehoeren. Je schrijft zelf dat je het hebt gedaan a 85,00 euro en daarna is het ineens fictief omdat je door hebt dat je wel heel dom over komt. En daarna heb je de pc gescand met een scanners die je gebruikt voor de overheid en je weet 100% dat je pc niet onder de malware zit. :brullen:

Ik krijg bijna medelijden met die call center medewerk(st)er op deze manier.. Wat een kneuzen krijg je aan de telefoon zeg.
 
Voor iedereen. Zoals een schoonmaker, of electromonteur, of winkelbediende, of......... kan horen dat diegene waar je mee praat dezelfde vakjargon gebruikt waarschijnlijk ook in het zelfde vak zit, zo had ook dit meisje in de gaten dat ik ict-er ben. Oh ja, ik heb haar ook uitgenodigd om bij ons te solliciteren . Ik weet niet of ze dat heeft gedaan, maar bij ons had ze wel meer doorgroei mogelijkheden. Ik kon zien dat ze via een callcenter in Zwolle belde, dus de afstand kan een bezwaar zijn.
 
Terug
Bovenaan