Horizon cliëntbox uitgeschakelt en geen alternatief.

wim van ooijik

Forum Gebruiker
Berichten
52
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
hallo ik plaats dit voor mijn broer. Hij heeft een horizon en op slaapkamer deze SMT-E6400/XEN ,maar die is gisteren er in eens af gehaald dus nu geen tv meer op slaap kamer. Na veel telefonisch contact [zeer slecht geholpen]kan hij geen box of iets anders te krijgen voor op zijn tv. Wel een kastje maar daar kan hij niet zijn volledige pakket kijken. Zijn tv is niet geschikt voor een module. En een oplossing hebben ze niet ,ja koop een andere tv zei er eentje. Hebben jullie een oplossing Alvast bedankt namens mijn broer
 

Bijlagen

  • PHOTO-2020-11-07-10-32-31.jpg
    PHOTO-2020-11-07-10-32-31.jpg
    57,2 KB · Weergaven: 116
  • PHOTO-2020-11-07-10-32-06.jpg
    PHOTO-2020-11-07-10-32-06.jpg
    56,1 KB · Weergaven: 118
Heeft hij geen aanbieding voor 2 Next boxen gehad? Iedereen met een extra Horizon (XL) zou dat moeten hebben gekregen. Geen extra kosten aan verbonden. Laat hem contact opnemen met @Webcare Ziggo hier of op Twitter of gebruik maken van de chat functie op Ziggo, daar word je beter geholpen dan via de telefoon.
 
Heeft je broer wel Internet (bekabeld of WiFi) op zijn kamer? Zo ja, dan is een Apple TV, Android kastje of Firestick wellicht iets voor hem, mits de TV ook beschikt over HDMI. Op dergelijke apparaten kan Ziggo Go worden geïnstalleerd en daarmee beschik je over hetzelfde pakket als via een Next.
 
dat is geen oplossing voor hem en zo kom ziggo er wel makkelijk van af. Is gewoon makkelijk hij heeft het altijd gehad dus waarom nu niet meer gewoon ziggo verplicht je om een goede tv te kopen of een kastje kom op is dit ziggo Dan maar naar KPN kan je zoveel kastjes aan sluiten als je maar wil . Ben je meer als 50 jaar lid wordt je zo behandelt dan
 
die was slecht dat was hun antwoord kort maar krachtig. Ja en wat nu vroeg ik ,koop een andere tv misschien zei ze . Nou daar wordt je toch gek van he
 
Goedemorgen all,

Zonder de gegevens van deze broer is het even een beetje gissen, maar ik begrijp dat de broer een extra Mediabox XL gebruikt op zijn slaapkamer. Deze zijn inderdaad uitgezet ivm de grote update die wordt uitgerold voor de Mediabox XL. We hebben de klanten die deze extra mediaboxen nog in gebruik hebben aangeschreven. Heeft je broer deze aankondigingen niet gezien? We hebben wat extra informatie hierover geplaatst op: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/apparatuur/extra-mediabox-xl .

Is dit de situatie bij je broer? Dan zal deze het abonnement moeten aanpassen dmv de speciale actie die we hebben aangeboden voor deze specifieke groep klanten.

@wim van ooijik , wil je mij via een privebericht de postcode + huisnummer + geboortedatum van je broer sturen? Dan kijk ik graag even met je mee en bepraten we via de priveberichten de beste oplossing voor je broer.

Tot zo!
 
Terug
Bovenaan