Geen modemactivatie

lbouwer

Forum Gebruiker
Berichten
1
Ik ben verhuisd en heb tevens een nieuw wit modem ontvangen.
Ik heb nu al VIER weken geen TV, geen Internet en geen WiFi. Ongeveer 20 keer gebeld en iedere keer na gemiddeld 25 minuten wachten onzin verhalen moeten aanhoren.
Nu blijkt dat ik evenals honderden mensen afhankelijk ben van INDIA om het modem te activeren. Dit is werkelijk te triest voor woorden. Zo’n grote organisatie als Ziggo (worldwide) dat je zo in jou wordt gezet!!!!!
Ik ben afhankelijk van de snelheid die Ziggo bied. Sta dus met mijn rug tegen de muur. KPN is veel trager. Ziggo SCHAAM JE DIEP!!!!!!
 
Nu blijkt dat ik evenals honderden mensen afhankelijk ben van INDIA om het modem te activeren

Het gehele Liberty Global laat bepaalde zaken in India afhandelen. Miljoenen gebruikers In Europa zijn hierdoor afhankelijijk van India, Honderden Nederlandse gebruikers zitten vast in een zgn India-loop met als gevolg geen TV, internet en telefoon.
We roepen Ziggo op om dit probleem structureel op te lossen en gedupeerden ruimhartig schadeloos te stellen. Ik zou zeggen actie en niet langer klagen en dragen!!! Genoeg = Genoeg
 
Mooie oproep, maar of dat gaat werken............................. En wie zijn We, of spreek je pluralis majestatis? ;)
 
@Franz "We" zijn wat maten van me en mijzelf en de majesteit was er niet bij betrokken. We zijn het klagen en dragen zat en roepen op tot actie.
 
Gelukkig, want de Majesteit is sowieso onbetrouwbaar, die heeft ook aandelen in LG ;)
 
Terug
Bovenaan