Ziggo heeft bij mij in de straat tot twee dagen achter elkaar werkzaamheden uitgevoerd aan de kabel. Zonder voorafgaande melding wordt je verbinding voor meerdere uren onderbroken voor zowel het internet, telefoon en televisie/radio. Bij navraag op de tweede dag bij de werklui/monteurs, blijkt dat het hier om een bekende storing ging in de connectors van de hoofdkabel die in de straat ligt. Op mijn vraag waarom er door Ziggo vooraf geen melding is gedaan werd geantwoord dat het storing betrof die binnen 24 uur gerepareerd zou moeten worden. In het complex waar ik woon en het naastgelegen complex wonen veel ouderen die alleen een abonnement hebben van Ziggo voor vaste telefonie en televisie en geen mobiele telefoon bezitten(leeftijdscategorie 85-95 jaar). Meerdere van deze personen hebben een alarmapparaat dat staat aangesloten op de telefoonlijn. Waarschijnlijk heeft Ziggo geen rekening gehouden dat deze personen geen hulp meer kunnen inroepen als zij alleenstaand zijn en nog zelfstandig wonen. Ben je hartpatiënt en je krijgt het benauwd dan kun je geen verbinding maken met de alarmcentrale of bellen met 112. Dit is absoluut onacceptabel en onverantwoord en dient zo spoedig mogelijk te veranderen.