Geen Internet na deconsolidatie en geen uitzicht of ik nog internet krijg van Ziggo

WalterK

Forum Gebruiker
Berichten
1
Op advies van Ziggo deconsolidatie laten uitvoeren omdat ik constant Internet storingen had. (Frequente uitval van internetsignaal op Horizon Media box.)
Eerste wat fout ging is dat er alleen een nieuwe vervangende media-box werd geleverd.
Diverse keren gebeld met Ziggo maar modem/router werd niet geleverd. Werd me verteld dat de monteur er wel een bij zich zou hebben.
Monteur kwam wel op afgesproken tijdstip. Hij heeft twee dagen geleden alles aangesloten maar ik heb nog steeds geen internet signaal op de nieuwe modem/router. Verschillende keren gebeld met Ziggo en krijg steeds het verhaal dat er aan gewerkt wordt. Er schijnen dat er circa 5000! andere klanten met hetzelfde/vergelijkbare probleem lijken te kampen. Verklaring is dat er iets mis is gegaan in hun administratieve systemen en daardoor het modem niet geactiveerd kan worden?
Ziggo helpdesk weet niet of en wanneer dit opgelost gaat worden. Ik begrijp niet dat dit niet snel opgelost kan worden in een bedrijf ter grootte van Ziggo.
Er werd zelf door een van de Ziggo helpdesk medewerkers gesuggereerd maar over te stappen naar KPN. Klanten met problemen zijn ze schijnbaar liever kwijt.
Ik verbaas me wel dat ik niets op dit forum lees over dit probleem, of ik heb het niet gevonden. Ben wel benieuwd of er meer mensen zijn die met vergelijkbare problemen kampen.
 
Aantal meldingen rondom de administratie problemen / provisioning is inderdaad laag hier.
Onlangs was er wel eentje, maar veel meer heb ik er niet kunnen vinden:
en deze volgens ook iets vergelijkbaars:
 
Wat is een deconsolidatie bij Ziggo als ik vragen mag.
Waarschijnlijk een zelf verzonnen woord, want het komt niet in het woordenboek voor. Ik vind als betekenis alleen:
"Een aparte jaarrekening maken met betrekking tot een specifiek bedrijfsonderdeel"

Consolideren is het behouden van iets. Met Deconsolideren zal dan iets van omwisselen bedoeld zijn. In dit geval van de router.

Maar het klopt dat als je onbegrijpelijke titels gebruikt, de titel belangrijker wordt dan de inhoud.
 
Fupc klanten met alleen een horizondoos...krijgen na deconsolidatie nu 1 horizon voor tv en 1 connectbox voor internet.
 
Toen ik de Horizon nog had, had ik ook de connectbox . Dat is een jaar of 2 geleden. Toen waren er al zoveel problemen dat je er gewoon een apart modem bij kreeg.
 
Terug
Bovenaan