Webcare Ziggo
Webcare Ziggo
- Berichten
- 1.063
@all, deze orderproblemen zijn echt niet tof en veroorzaken onnodige problemen zoals geen internet, geen TV, geen telefoon. Daar gaan we met uiterste zorg mee om. Door de omvang van het probleem waren er inderdaad afspraken zoals @BartV ook noemt en konden we daardoor ongewenst niet afwijken. ALLE gevallen zijn belangrijk, want achter iedere vastgelopen order zit een klant zonder een dienst.
@MMS2 daarom ben ik vanmorgen maar eens aan wat touwtjes gaan trekken om te peilen wat hier mogelijk is. Aangezien er vorige week ontzettend veel opgelost zijn, waarom deze dan nog niet? Dat had ik je eigenlijk willen laten weten maar dat is er bij gebleven.
Daarom nu wel goed nieuws: de orderproblemen zijn voor je vader opgelost en werkt zijn internet (alleen nog niet op het laatst ontvangen modem) Ik stuur je voor dit laatste een privébericht zodat we ook dit kunnen afhandelen.
Een lastige tijd voor ons, dat begrijpen jullie allen! Sorry dat dit zo lang heeft geduurd.
@MMS2 daarom ben ik vanmorgen maar eens aan wat touwtjes gaan trekken om te peilen wat hier mogelijk is. Aangezien er vorige week ontzettend veel opgelost zijn, waarom deze dan nog niet? Dat had ik je eigenlijk willen laten weten maar dat is er bij gebleven.
Daarom nu wel goed nieuws: de orderproblemen zijn voor je vader opgelost en werkt zijn internet (alleen nog niet op het laatst ontvangen modem) Ik stuur je voor dit laatste een privébericht zodat we ook dit kunnen afhandelen.
Een lastige tijd voor ons, dat begrijpen jullie allen! Sorry dat dit zo lang heeft geduurd.