Al 7 dagen geen internet na overstap pakket, probleem in India.

@all, deze orderproblemen zijn echt niet tof en veroorzaken onnodige problemen zoals geen internet, geen TV, geen telefoon. Daar gaan we met uiterste zorg mee om. Door de omvang van het probleem waren er inderdaad afspraken zoals @BartV ook noemt en konden we daardoor ongewenst niet afwijken. ALLE gevallen zijn belangrijk, want achter iedere vastgelopen order zit een klant zonder een dienst.

@MMS2 daarom ben ik vanmorgen maar eens aan wat touwtjes gaan trekken om te peilen wat hier mogelijk is. Aangezien er vorige week ontzettend veel opgelost zijn, waarom deze dan nog niet? Dat had ik je eigenlijk willen laten weten ^-^ maar dat is er bij gebleven.
Daarom nu wel goed nieuws: de orderproblemen zijn voor je vader opgelost en werkt zijn internet (alleen nog niet op het laatst ontvangen modem) Ik stuur je voor dit laatste een privébericht zodat we ook dit kunnen afhandelen.

Een lastige tijd voor ons, dat begrijpen jullie allen! Sorry dat dit zo lang heeft geduurd.
 
@all, deze orderproblemen zijn echt niet tof en veroorzaken onnodige problemen zoals geen internet, geen TV, geen telefoon. Daar gaan we met uiterste zorg mee om. Door de omvang van het probleem waren er inderdaad afspraken zoals @BartV ook noemt en konden we daardoor ongewenst niet afwijken. ALLE gevallen zijn belangrijk, want achter iedere vastgelopen order zit een klant zonder een dienst.

@MMS2 daarom ben ik vanmorgen maar eens aan wat touwtjes gaan trekken om te peilen wat hier mogelijk is. Aangezien er vorige week ontzettend veel opgelost zijn, waarom deze dan nog niet? Dat had ik je eigenlijk willen laten weten ^-^ maar dat is er bij gebleven.
Daarom nu wel goed nieuws: de orderproblemen zijn voor je vader opgelost en werkt zijn internet (alleen nog niet op het laatst ontvangen modem) Ik stuur je voor dit laatste een privébericht zodat we ook dit kunnen afhandelen.

Een lastige tijd voor ons, dat begrijpen jullie allen! Sorry dat dit zo lang heeft geduurd.
@Webcare Ziggo Je bent een topper! Nogmaals, ik baal ervan dat het zo lang heeft geduurd, maar ik waardeer je inzet ontzettend. Wij hebben inmiddels inderdaad weer internet, na een snelle modemswap. Nogmaals merci!
 
Je kunt zonder corona gevaar een knuffel aan iemand geven hoor ...

15150092_01_001_01.jpg
 
Ik heb ook dat probleem met de connectbox, bij mij werkt de telefonie niet. Ook dit probleem blijkt niet opgelost te kunnen worden.
Ook weer is Indië het probleem.
 
@all, deze orderproblemen zijn echt niet tof en veroorzaken onnodige problemen zoals geen internet, geen TV, geen telefoon. Daar gaan we met uiterste zorg mee om. Door de omvang van het probleem waren er inderdaad afspraken zoals @BartV ook noemt en konden we daardoor ongewenst niet afwijken. ALLE gevallen zijn belangrijk, want achter iedere vastgelopen order zit een klant zonder een dienst.

@MMS2 daarom ben ik vanmorgen maar eens aan wat touwtjes gaan trekken om te peilen wat hier mogelijk is. Aangezien er vorige week ontzettend veel opgelost zijn, waarom deze dan nog niet? Dat had ik je eigenlijk willen laten weten ^-^ maar dat is er bij gebleven.
Daarom nu wel goed nieuws: de orderproblemen zijn voor je vader opgelost en werkt zijn internet (alleen nog niet op het laatst ontvangen modem) Ik stuur je voor dit laatste een privébericht zodat we ook dit kunnen afhandelen.

Een lastige tijd voor ons, dat begrijpen jullie allen! Sorry dat dit zo lang heeft geduurd.
Hoe bedoel je lastige tijd..ik denk dat ik weet waar je het over hebt maar dan nog mag dit niet gebeuren.
Echt niet.
Hoe zou je je zelf voelen als jij problemen krijgt met internet of laat ik zeggen niet geleverd krijgt. Mag gewoon niet gebeuren ondanks de lastige tijd.
Zie hierboven weer mensen die in de systemen in India vastlopen.
Hierboven zit iemand al vanaf 14 Sept. te wachten echt niet normaal meer ..ja ook in de lastige tijd.
Stel je zelf maar eens voor dat dit jou gebeurt bij jullie moet gewoon drastisch iets veranderen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan