Al 7 dagen geen internet na overstap pakket, probleem in India.

Met spanning volg ik dit drama, het is bijna vrijdag in India. Zou het nog lukken voor het weekend of tikken we de 21 dagen aan?
 
Niet normaal dit, nu snap ik waarvoor mensen bang zijn om over te stappen.
Juist want ook ik heb voor snel internet alleen de optie Ziggo.
Tsja het is niet anders..ik wil het al jaren anders zien maar helaas er is na al die jaren nul komma nul veranderd.
Maar goed het heeft toch geen zin om erover te praten..het zal niet veranderen daar moet je je dan maar bij neerleggen.

Waar het zich in deze om gaat is dat Ziggo mag stuntelen wat ie wil als er dan maar een gelijkwaardig of beter alternatief is kan je Ziggo omtrent dit alles ook als klant afstraffen.
Maar als die alternatieven er niet zijn..tsja wat moet je dan anders dan het weer te pikken want als het alternatief een 12 Mb lijntje is..
 
Hierbij de reactie van @Webcare Ziggo :



Dank voor de reactie @Webcare Ziggo , maar desalniettemin dus geen perspectief noch internet.
Nou dat hier maar een paar mensen bevoegd mij zijn is een vreemde situatie.
Laat ze maar klungelen daar bij Ziggo maar dan mag Ziggo ook de gevolgen daarvan ondervinden want dit is gewoon niet goed te praten op geen enkele wijze.Dit hoort gewoon nooit zo lang te duren en dan moet webcare niet aankomen met verhalen dat maar een paar mensen het op kunnen lossen.
Wat schiet je als klant hiermee op?
Beste zou zijn dat er zeer spoedig meer gelijkwaardige of betere alternatieven komen dan zal van die paar mensen die dit kennelijk maar op kunnen lossen opeens veel meer worden..in naam van de klant die daar ook recht op heeft.
Waanzin dat klanten op deze wijze weer eens in de systemen vast zit..mag niet gebeuren.
 
Laatst bewerkt:
We gaan inmiddels dag 19, week 3 tegemoet. Geen internet en geen telefonie. Inderdaad @Pietlut hier ligt geen glasvezel, dus Ziggo is onze enige optie voor snel internet. @Webcare Ziggo Dit duurt wel héél erg lang zo.... zeker met thuiswerken is dit niet te doen.
 
Je moet gewoon een klacht indienen: https://www.ziggo.nl/formulieren/contactformulier/

Ze moeten de initiële request verwijderen en dan handmatig de connectbox opvoeren.
Hier een soortgelijk geval met weliswaar een Next mediabox, maar dat maakt niet uit.
Bij hem duurde het 36 dagen als ik het zo lees.

Even een terugkoppeling naar jullie voor wat betreft het probleem met de mediabox next.
Korte recap: op 19 juni deed de mediabox het niet meer. Op 24 juni een monteur ontvangen die de mediabox omgewisseld heeft voor een andere. Het activeringsproces hoort automatisch te verlopen, maar dat gebeurde niet.
Sinds die dag was de status van het request: waiting for manual resolution. Een administratieve wijziging waarbij in de administratie de oude vervangen moet worden door de nieuwe.
Na heel vaak erachteraan bellen heb ik een klacht laten vastleggen. 2 weken geleden nam de klachtenafdeling contact op en vanaf dat moment werd ik door hen gebeld. Keurig conform afspraak.
Vandaag 30 juli, belde men weer dat het opgelost zou moeten zijn.
En inderdaad, hij werkt.
Uiteindelijk hebben ze het initiële request verwijderd en handmatig de nieuwe box opgevoerd. Iets waarvan men eerder zei dat het absoluut niet mogelijk was.

In ieder geval is het opgelost. Eindelijk.
 
Laatst bewerkt:
Dat een club als Ziggo voor van alles en nog wat procedures heeft vastgelegd, is best te begrijpen, maar dat het vrijwel onmogelijk is om daar van af te wijken als blijkt dat de procedure in een bepaald geval niet werkt, is best wel slecht, heeeeel slecht.
 
Terug
Bovenaan