Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet normaal dit, nu snap ik waarvoor mensen bang zijn om over te stappen.Nogsteeds géén internet en géén telefonie... Inmiddels al dag 16.
Juist want ook ik heb voor snel internet alleen de optie Ziggo.Niet normaal dit, nu snap ik waarvoor mensen bang zijn om over te stappen.
Nou dat hier maar een paar mensen bevoegd mij zijn is een vreemde situatie.Hierbij de reactie van @Webcare Ziggo :
Dank voor de reactie @Webcare Ziggo , maar desalniettemin dus geen perspectief noch internet.
Laat dat snel maar wegsnel internet
Ik vraag het me af...abonnement opzeggen en een nieuwe aanmaken gaat sneller (hint voor @Webcare Ziggo).
Even een terugkoppeling naar jullie voor wat betreft het probleem met de mediabox next.
Korte recap: op 19 juni deed de mediabox het niet meer. Op 24 juni een monteur ontvangen die de mediabox omgewisseld heeft voor een andere. Het activeringsproces hoort automatisch te verlopen, maar dat gebeurde niet.
Sinds die dag was de status van het request: waiting for manual resolution. Een administratieve wijziging waarbij in de administratie de oude vervangen moet worden door de nieuwe.
Na heel vaak erachteraan bellen heb ik een klacht laten vastleggen. 2 weken geleden nam de klachtenafdeling contact op en vanaf dat moment werd ik door hen gebeld. Keurig conform afspraak.
Vandaag 30 juli, belde men weer dat het opgelost zou moeten zijn.
En inderdaad, hij werkt.
Uiteindelijk hebben ze het initiële request verwijderd en handmatig de nieuwe box opgevoerd. Iets waarvan men eerder zei dat het absoluut niet mogelijk was.
In ieder geval is het opgelost. Eindelijk.