Internet opzeggen via mijn ziggo

Fvddungen

Forum Gebruiker
Berichten
25
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hallo,

Ik wil voor mijn moeder het abonnement veranderen via mijn Ziggo. Ze heeft nu tv + internet, maar ze wil het internet opzeggen en alleen tv behouden. Ze gebruikt het internet vrijwel niet, dus dat is beetje zonde van het geld.

Echter als ik onder haar naam inlog bij mijn ziggo zie ik nergens de optie om internet uit het pakket te verwijderen, maar alleen de opties om een andere internetsnelheid te kiezen.

Iemand enig idee hoe ik het internet uit het abonnement krijg? Of moet ik daarvoor echt 1200 bellen?

Frank
 
Ja, bellen

Ik hoop wel dat je beseft dat je met alleen TV (kabelTV) op een stuk of 5 zenders na, alle zenders alleen in SD ziet, dus geen HD. Heeft ze nu een ci+ module of mediabox? Die vervalt dan.
 
Laatst bewerkt:
We hebben intussen gebeld en internet start opgezegd. Rekening houdend met een maand opzegtermijn zou dat pas per 28 september moeten zijn en mijn moeder moet tot die tijd ook betalen. Echter afgelopen vrijdag hebben ze direct het internet al afgesloten. Wat is dit nou weer voor ongein, zeg. Mijn moeder moet dus nog een maand betalen voor iets wat ze niet krijgt.
Ik kan wel weer gaan bellen, maar ik zie het straks gewoon weer gebeuren bij die prutsers dat het internet abonnement weer voor een jaar wordt ingegaan.

Zucht.
 
@Webcare Ziggo moet hier even naar kijken. De telefonische helpdesk is eigenlijk geen fatsoenlijke optie meer tegenwoordig, de kans dat je fatsoenlijk geholpen wordt daar is nihil. Ze zitten daar alleen maar om te vragen of je kabels er wel goed in zitten.
 
We hebben intussen gebeld en internet start opgezegd. Rekening houdend met een maand opzegtermijn zou dat pas per 28 september moeten zijn en mijn moeder moet tot die tijd ook betalen. Echter afgelopen vrijdag hebben ze direct het internet al afgesloten. Wat is dit nou weer voor ongein, zeg. Mijn moeder moet dus nog een maand betalen voor iets wat ze niet krijgt.
Ik kan wel weer gaan bellen, maar ik zie het straks gewoon weer gebeuren bij die prutsers dat het internet abonnement weer voor een jaar wordt ingegaan.

Zucht.

Goedemiddag,

Ondanks dat een product wel / niet wordt gebruikt, zit er altijd een maand opzegtermijn aan een opzegging. Dat is standaard en voor elke klant gelijk.

Het klopt trouwens dat je geen diensten kunt opzeggen in je Mijn Ziggo omgeving. We hebben helaas te vaak gezien dat klanten dan per ongeluk de verkeerde diensten hadden opgezegd ( bijvoorbeeld complete telefoonlijn in plaats van alleen onbeperkt bellen ). Dit is de reden waarom deze optie is uitgezet. Opzeggingen kan alleen nog via onze helpdesk. En bij de meeste opzeggingen kan dit gewoon via telefoon, mail, chat of social media. Dus wanneer je geen zin hebt om te bellen, mag je altijd via deze andere wegen contact met ons opnemen.
 
Beste Webcare,

Je leest of begrijpt het beetje verkeerd. We zijn ons bewust van de maand opzegtermijn en daar hebben we ook geen probleem mee. Het gaat er om dat het internet al is afgesloten voordat die termijn is verstreken. Als het abonnement tot 28 september loopt, waarom mogen we er dan nu al geen gebruik meer van maken? Dus wel betalen, maar geen diensten. Dat is gewoon krom.

Frank
 
Terug
Bovenaan