Npo 1,2 en 3 wachttijd beeld ontvangst

zitten er splitters tussen? probeer eens een andere kabel en/of direct op het aansluitpunt. en probeer daar opnieuw te scannen en kijken of het signaal sterkte beter wordt en of de E48 meldingen weg gaan.

Mijn ervaring is dat humax stbs over het algemeen goed overweg kunnen als het signaal wat minder is, terwijl mijn sony tv er niet mee overweg kan.
 
1 spliter, voor TV kamer, TV boven.
Splitter eruit, alleen TV kabel aangesloten, geen resultaat.
Kabel aansluitpunt eruit, kabel uit de Humax, Humax uit.
Kabel aansluitpunt direct op TV, niets.
Kabel weer terug van aansluitpunt naar Humax, smartcard uit de Humax.
Humax opnieuw opgestart met smartcard er weer in.
Zenders zoeken, weer geen NPO zenders, niet op kanaal 1,2,3,925,926 en 927.
Wat een vaag probleem?
 
Ligt waarschijnlijk aan je AOP (aansluitpunt), hoewel het ook nog gewoon aan de coaxkabel kan liggen. Probeer eens een andere. Als de TV boven wel gewoon beeld geeft dan ligt het waarschijnlijk aan je coax beneden naar de humax. Wel de zenders steeds opnieuw zoeken na elke verandering.

Lees dit eens: https://www.gebruikershandleiding.com/Humax-IR-FOX-C/516328/antwoord.html

"Ik wil je graag op de hoogte brengen van mijn de ontwikkelingen omtrent de Humax. Heb een andere Humax aangesloten en deze gaf hetzelfde probleem. Ik heb opnieuw alle kabels omtrent signaal nagelopen en heb hopelijk het probleem opgelost. Om het kort te houden : een muurdoos maakte kontakt met een schroef van het afdekplaatje, schroef verwijderd en het beeld is weer aanwezig."
 
Laatst bewerkt:
Hoe oud is de tv die u met de Humax gebruikt? Als de tv niet ouder is dan een jaar of 10 kunt u het volgende proberen: antennekabel uit de Humax halen en in de tv stoppen. Op de tv de digitale zenders zoeken ( Raadpleeg hiervoor de gebruiksaanwijzing van uw tv ) Gebruik bij het zender zoeken dezelfde gegevens als wat u bij de Humax zou doen met 1 verschil: in plaats van code 5555 de code 4444 gebruiken. Als de NPO zenders nu wel verschijnen ligt het probleem bij de Humax, als u ook nu problemen heeft dan ligt het aan de verbinding dus antennekabel of aansluitpunt.
 
;D Dynabite, dat is het! Dank je voor deze tip! ;D

Ik vind het wonderlijk, zoals ik in jouw "lees dit eens" heb gelezen dat het plotseling ontstond.
Dat was hier ook zo. Vrijdag begon het met de error48-32 etc. meldingen, kreeg nog wel na lang wachten beeld.
Maar vandaag niks meer.
Jouw tip opgevolgd en kanaal 1,2 en 3 is npo zijn weer zichtbaar, nog niet op kanaal 925,926 en 927.

Zie hier onder de aansluiting via de coax.
aansluitpunt-1.jpg wand coax aansluitpunt aansluitpunt-2.jpg zonder afdekplaat

aansluitpunt-3.jpg alleen de Humax TV kabel aansluitpunt-zonder-splitter.jpg alleen de Humax aangesloten zonder splitter

Met splitter is er geen beeld, vaaaaag. Kijk al ruim 10 jaar met splitter voor 2 TV's.

2-splitters.jpg Beide zijn nieuwe splitters, toen ik de splitter die erin zat eruit haalde viel er een ringetje uit.
1 voor 1 geprobeerd, geen succes vandaag.


weerbeeld-npo-1.jpg joho, weer npo beeld

Dynabite, dat was het! Dank je voor deze tip! :6
 
Laatst bewerkt:
Jouw tip Henk1967 heb ik al gedaan, maar was geen succes bij mijn tv van 2014.
 
Helaas vandaag weer hetzelfde, 10 a 15 minuten wachten voordat ik beeld heb op een npo zender.
Vandaag dus aan Ziggo het probleem melden, ik ben benieuwd.
 
Als dit je wandcontactdoos is zal je AOP ook wel hopeloos verouderd zijn. Ik zou het zo snel mogelijk laten vervangen.
 
Terug
Bovenaan