Wilde voor mijn nieuwe televisie mijn mediabox inwisselen voor een Ci+kaart. Dat kon, maar mijn oude abonnement zou dan vervallen en nieuwe E 5,- per maand mee. Heb ik geaccepteerd. Wat schetst mijn verbazing. Bij het bestuderen van de ontvangen mail blijkt ook, dat Ziggo safe online voortaan voor meer licenties geld ging kosten: E 3,98 per licentie per maand . Dit is niet door de telefoon gemeld. Ik heb vervolgens de bestelling willen annuleren, maar dat kon niet meer, want mijn oude abonnement was niet meer beschikbaar.
Bij mijn weten is het wettelijk geregeld, dat een telefonische bestelling, wanneer die niet expliciet op de band is vastgelegd geannuleerd kan worden. Ziggo schendt hiermee de regels voor telefonische verkoop.
Conclusie: Wantrouw de afspraken, die je maakt met de klantenservice van Ziggo.
Bij mijn weten is het wettelijk geregeld, dat een telefonische bestelling, wanneer die niet expliciet op de band is vastgelegd geannuleerd kan worden. Ziggo schendt hiermee de regels voor telefonische verkoop.
Conclusie: Wantrouw de afspraken, die je maakt met de klantenservice van Ziggo.