Ziggo go werkt niet

Helaas niet het gewenste effect met het probleem dat ik nog steeds ervaar. Na een ReplayTV programma te hebben bekeken word ik steevast teruggezet naar de actuele dag en tijd (terwijl ik van enkele dagen terugkijk). Tevens staat de programmagids dan volledig op alle regels als "Laden" (zie bijlage).

Heb dit al meerdere keren aangegeven, wanneer gaat dit nu eens definitief opgelost worden?
 

Bijlagen

  • 20200426_101107.jpg
    20200426_101107.jpg
    209 KB · Weergaven: 117
Volgende probleem dient zich aan, hebben meer mensen hier last van?

- Opstarten app (W10): duurt erg lang voordat programma begint . Melding slechte internetverbinding terwijl dit bij de andere apps die ik gebruik geen enkel issue is. Vervolgens zeker een minuut beeld alsof het op de laagste resolutie wordt gestreamd. Met mijn internetverbinding is niets mis, is dit een probleem met de server(s)?

- Geen geluid bij Replay TV. Meerdere dagen, zenders en programma's wel beeld maar geen geluid. Check o.a. Spike vanaf 01.40 uur--> Ghost Adventures van dinsdag 16 juni 2020 (beide afleveringen tot +/- 27 minuten in de laatste aflevering) en Top Gear (afl. 00.20 uur welke na 13 minuten vastloopt en alleen testbeeld geeft)

Gebeurd zowel in app als webbrowserversie. Ook op smartphones en tablets.

@ Ziggo, wat is hier aan de hand?
 
Al gekeken wat je downloadsnelheid op dat moment is? en ben je de enige gebruiker?
Gisteren nog op de W10 nieuwste update bekeken en het startte vlot op. Wel hier een 500 download welke werkelijk op 504 mb zit
 
Of de app vlot opstart heeft ook te maken met of je bij Instellingen --> Privacy --> Achtergrond-apps de Ziggo app aan hebt staan. Staat de app daar uit dan duurt het opstarten heel lang.

Dat van die melding slechte verbinding herken ik wel, al gebeurt het niet heel vaak. Bij een downloadtest is de snelheid dan gewoon goed. PS, ik gebruik alleen wifi.
 
Laatst bewerkt:
Snelheid is de oorzaak niet, ondanks een 100/10 abbo. App gebruikt daar maar een fractie van en multi-users op het netwerk heb ik geen last van. Wat Dynabite aangeeft klopt idd, met een speedtest is er niets aan de hand. Vwb het opstarten van de app heb ik geen probleem, die stat met amper 5 seconden voor. Pas als ik een programma wil terugkijken duurt het lang voordat deze begint te spelen.

Vwb de nieuwste W10 update, die krijg ik (nog) niet op mijn HP ProBook, wel op het oudste gebakje wat ooit begonnen is op W XP. ;)

Helaas werkt de app op dat oude gebakje ook niet zoals ik eerder gewend ben, geluid blijft weg. Dit lijkt me dan ook geen app issue aan mijn zijde.
 
Deze topic is gestart op 16 sep 2019, het is nu 18 jun 2020!!
Is het betrouwbaar om mijn ww te delen met een ziggo medewerker om het probleem te troubleshooten.

mijn inziens is dat dat username/wachtwoord mijn contactgegevens, rekeningnummer laat zien/wijzigen laat staan een ander abbonement afsluiten - even voor de duidelijkheid ik beschuldig de ziggo medewerker niet.
 
Ziggo medewerkers kunnen troubleshooten zonder jouw credentials. Sowieso niet je username/ wachtwoord delen.

Wat is je probleem precies als je dit post? Ik zie het niet.
 
Net als iedereen om de zoveel minuten de volgende issue :

2020-06-18 08_46_36-Greenshot.jpg


2020-06-18 08_48_31-Greenshot.jpg


2020-06-18 08_48_49-Greenshot.jpg
 

Bijlagen

  • 2020-06-18 09_27_42-Greenshot.jpg
    2020-06-18 09_27_42-Greenshot.jpg
    91,4 KB · Weergaven: 76
  • 2020-06-18 09_57_09-Greenshot.jpg
    2020-06-18 09_57_09-Greenshot.jpg
    77,1 KB · Weergaven: 76
Ziggo medewerkers kunnen troubleshooten zonder jouw credentials. Sowieso niet je username/ wachtwoord delen.

Wat is je probleem precies als je dit post? Ik zie het niet.

hieronder de twitter dm berichten:
10:51 AM
Ik heb dan je gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Je mag als je wilt nu tijdelijk een ander wachtwoord instellen, je kunt het natuurlijk ook daarna aanpassen als je wilt.


10:51 AM
ik begrijp wat je wilt maar ik geef geen wachtwoord,

11:02 AM
Oke, dan kan ik het helaas niet testen. Ik wilde er op deze manier achter komen of het misgaat op je verbinding of op je account.

11:25 AM
dus wat gebeurt er nu

11:31 AM
Ik kan nu niet vaststellen waar het probleem zit. Dan loopt mijn analyse helaas vast.

11:33 AM
en neemt iemand anders het over

11:38 AM
Nou nee, want die zal op hetzelfde vastlopen
 
Terug
Bovenaan