D
Deleted member 49051
Hoe je het ook bekijkt: Ziggo mag natuurlijk niet zo maar geld van je rekening afschrijven zonder toestemming. Hoewel ik zelf ook juist alles automatisch laat afschrijven en niet begrijp waarom je het anders zou willen, blijft natuurlijk gewoon het feit dat zowel de bank als Ziggo hier de fout in gaan.
Om het probleem zelf op te lossen kan je er voor kiezen om bepaalde rekeningnummers te laten blokkeren voor automatische afschrijvingen. Per bank is dit meestal via Internet Bankieren te regelen. Dan mislukt voortaan elke afschrijving van Ziggo en zou je weer de mails moeten krijgen om zelf je betaling uit te voeren.
Rabo: https://www.rabobank.nl/particulier...opnemen/overboeking-incasso-stoppen-wijzigen/
ABN/Amro: https://www.abnamro.nl/nl/prive/betalen/geld-overmaken/automatische-incasso-blokkeren.html
Om het probleem zelf op te lossen kan je er voor kiezen om bepaalde rekeningnummers te laten blokkeren voor automatische afschrijvingen. Per bank is dit meestal via Internet Bankieren te regelen. Dan mislukt voortaan elke afschrijving van Ziggo en zou je weer de mails moeten krijgen om zelf je betaling uit te voeren.
Rabo: https://www.rabobank.nl/particulier...opnemen/overboeking-incasso-stoppen-wijzigen/
ABN/Amro: https://www.abnamro.nl/nl/prive/betalen/geld-overmaken/automatische-incasso-blokkeren.html