Client box ellende

  • Onderwerp starter Kasper1985
  • Startdatum
Beide versie nummers moeten volgens mij gelijk zijn van de Mediabox XL en van de Extra box.
Dus zo kun je controleren of de extra box een update nodig heeft.
Alleen bij de extra box staat er (volgens mij) een extra "b" ergens (als ik het me goed herinner, het is alweer een tijd geleden, hier de Next in gebruik)

Het is een 3 (als ik terug zoek op het forum)
Softwareversie van de HB is: 1-3275.001.0_S20_200_10.0_1679018
Softwareversie van de cliëntbox is: 3-3275.001.0_S20_200_10.0_1679018

Dus 1- voor de hoofdbox en 3- voor de client, de rest moet hetzedlfde zijn.
 
Dank voor je vlotte reactie. Leuk!
Bij mij zijn de versies ongelijk aan elkaar maar ook anders dan in je antwoord. Mijn HB (= Extra Mediabox XL?) geeft aan dat ie up-to-date is, met versie '1-InLife-193.2.3_H34_S20_200_70.0.1_16990755'.
 
De Extra box wordt over een maand uitgefaseerd, iedereen die er een heeft krijgt bericht voor een alternatief. Er is dus zeker geen update gemaakt.
 
De versies in mijn reactie zijn al heel oud, dat is gewoon een voorbeeld om te laten zijn dat de versies gelijk zouden moeten zijn op het eerste nummer na.
Tenminste dat is altijd zo geweest.
Maar sinds we de Next hebben hou ik me er niet meer zo mee bezig.

Maar werkt je Extra box wel?
Want als hij gewoon werkt, dan zou ik me niet druk maken om een update melding.
 
Lees even mijn aangepaste bericht.
En nee, ik maak me er dus niet druk over. Ik heb inmiddels ENERGIEGEBRUIK STAND-BY op HOOG gezet. Het valt me op dat ie sindsdien, in stand-by stand, circa elk uur opstart. Kennelijk blijft ie proberen te updaten maar tot dusver geen resultaat.
 
Ter info:
Ook geen update-resultaat indien ENERGIEGEBRUIK STAND-BY op LAAG. Met of zonder signaalversterker (heb ik inmiddels verwijderd) ook geen verschil.
 
Ik heb toch duidelijk gezegd dat er geen update is geweest. Nog een maandje of twee en je bent van dat onding af. Sterker nog als je nu de helpdesk meldt dat jouw miniXL zo raar doet zullen je ze al een alternatief aanbieden.
 
De Extra box wordt over een maand uitgefaseerd, iedereen die er een heeft krijgt bericht voor een alternatief. Er is dus zeker geen update gemaakt.

Even een vraagje uit belangstelling.. wat gaat er voor in de plek komen, krijgen ze allemaal een next box?
 
Het klopt dat er het één en ander speelt met betrekking tot de Extra Mediabox XL. Is de extra Mediabox XL defect, dan wordt deze niet meer omgeruild of vervangen voor een identiek exemplaar. Bij problemen wordt er ook geen monteur meer aangestuurd hiervoor. De reactie welke @Wimzelf heeft gekregen via de klantenservice is echter te kort door de bocht. Uitsluitend in deze specifieke situatie bieden wij verschillende alternatieven aan. Welke de beste is voor jou, is afhankelijk van het gebruik. Je moet dan denken aan de manier van aansluiten, het zenderaanbod, extra functies zoals opnemen en terugkijken.

  • Digitale Kabel TV (gratis)
  • Ziggo GO: Streamen naar tv i.c.m Chromecast of Apple TV (gratis). Let op. Replay TV kan niet worden gestreamd.
  • Extra CI+ module á € 2,- per maand
  • Extra standaard mediabox á € 4,- per maand. Let op. Dit is alleen mogelijk in voormalig Ziggo gebied en dus niet in voormalig UPC gebied.
  • Mediabox Next met Extra Mediabox Next. De eerste Mediabox Next is onderdeel van je abonnement. De prijs van het nieuwe abonnement i.c.m de 1e Mediabox Next blijft de eerste 12 maanden identiek aan de prijs van je huidige pakket. Daarna betaal je € 0,50 per maand meer. Voor de Extra Mediabox Next betaal je € 5,- per maand extra.

De reden voor al het bovenstaande is dat we later dit jaar alle bestaande Mediabox XL klanten een upgrade gaan aanbieden waarmee ze een vergelijkbare gebruikerservaring krijgen op hun TV als klanten met een Mediabox Next. Als gevolg van deze upgrade werkt de Extra Mediabox XL niet meer. We gaan deze dan ook vanaf 1 juli 2020 uitfaseren. Vanaf 1 juni stopt de facturering voor de Extra Mediabox XL. Op de maandelijkse betaling wordt € 5,- euro in mindering gebracht

Iedere klant met een Extra Mediabox XL in zijn abonnement zal dus persoonlijk benaderd gaan worden voor deze upgrade.
Gaat er in de tussentijd bij iemand de Extra Mediabox XL defect, dan kijken we dus graag samen met onze klanten naar welke van bovengenoemde alternatieven het best aansluit op hun wensen.

 
Terug
Bovenaan