Netflix problemen sinds laatste update.
Laden duurt lang met veel zwarte schermen tussendoor. 9 van de 10 keer kan een film niet worden afgespeeld (probeer het later nog eens), dit gebeurd ook na pauzeren. Next al een paar keer opnieuw opgestart, helaas zonder gewenst resultaat.

Van ellende maar weer via de Chromecast gaan Netflixen, geluid en spoelfunctionaliteit zijn dan wel minder als op de Next.
 
Heb je niet de mogelijkheid om Netflix via de app op je tv te kijken?

Kan ook, maar die is supertraag en komt in een soort digitale app gevangenis.
Even pauzeren en tussendoor een journaaltje kijken is dan niet mogelijk.

App op de Next moet gewoon weer goed gaan werken.
Zal echt niet de enige zijn die hier last van heeft..

Overige online diensten / services / apps op de Next werken nog wel prima, ligt dus niet aan de netwerkverbinding.
 
voor netflix kijken kun je kanaal 150 kiezen, dit schijnt het zellfde te zijn als kijken via de netflix app op de next.
Netflix gaat via de cloud en niet via de coax. Dus 3 manieren om de next te verbinden met de cloud: utp kabel, wifi 2,4 GHz en wifi 5 GHz.
FF uitproberen, overigens verdwijnen dit soort problemen weer vanzelf.
 
Via kanaal 150 hetzelfde. Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.

Zoals eerder vermeld is de netwerkverbinding (UTP) in orde.
 
Heb net ff gekeken hier, maar zowel 150 als de tv app werken ok. Misschien even de andere kabels checken?
 
Nog even verder getest en het lijkt aan het bepalen van de resolutie te liggen.
Na aanslingeren van een film op Netflix wordt het scherm zwart en pingelt een paar keer tussen 480p / 1080p.
Vervolgens weet Netflix ook niet meer welke stream aangeboden moet worden.

Dit gepingel treedt ook op in andere situaties. Bijvoorbeeld na andere bron kijken weer terug naar Netflix en pauze opheffen.
Ook bij Replay TV en Bewaarde opnames treed dit op na schakelen tussen verschillende HDMI bronnen.

Ondernomen acties:
- Next herstart
- Resolutie op Next van automatisch naar 1080P gezet en weer terug
- Versterker (HDMI baas) gepowercycled
- Factory reset Next

Factory reset van de Next heeft het probleem opgelost.

(Ter info: na een factory reset moet je wel opnieuw inloggen bij diverse apps o.a. Netflix / Videoland)


 
Sinds de update heb ik soms geen geluid Als ik de box opnieuw opstart dan is het probleem weg Hebben meer mensen last van dit verschijnsel?
 
Terug
Bovenaan