Topicstarter
Topicstarter
Baron077
Erg wisselend is het van Ziggo, ik heb enkele mensen gesproken en forums gelezen. De één heeft nergens last van en de andere veel. Voor mij is het een achteruitgang.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de meterkast. De monteur heeft het aangesloten.
Erg wisselend is het van Ziggo, ik heb enkele mensen gesproken en forums gelezen. De één heeft nergens last van en de andere veel. Voor mij is het een achteruitgang.
Het hoeft niet per se aan jouw kabels te liggen. Het kan ook aan Ziggo liggen, ofschoon, arrogant als ze zijn, dat niet gauw zullen toegeven.De kabels zijn gloednieuw, de ene is van Ziggo van anderhalve meter en de andere van 3 meter heb ik onlangs gekocht
(HIRSCHMANN Fekab 5/300/695020510). De kabels nog eens nagekeken, maar het zit er stevig in. De woning is 13 jaar oud.
Het is ook nog eens zo dat het beeld soms dagenlang goed doorkomt zonder storingen en soms blijft het de storingen de hele avond doorgaan of soms maar kort.
Sorry, my bad. Was ik even vergeten.Ik heb geen CI+ module.
Is die schommeling bij één en de zelfde zender? Zo ja, dan is dat niet goed. Kan je ook de BER (bit error rate ) uitlezen?Het gaat mij niet om de schuldvraag, ik kan niet beoordelen wat er mis is, een monteur is al geweest, maar als ik naar de signaalsterke kijk, zie ik dat de sterke erg schommelt tussen de 40 en 60%. De kwaliteit staat op 100%.