Ok die redenering snap ik dan weer wel, immers neem je niet je hele android sony of philips tv mee buitenshuis of je stb met androidtv.
 
Voor eventueel een 2e huis kan het wel een meerwaarde hebben. De achterliggende gedachte zal zijn dat je het abonnement niet kan delen met familie. Maar (bijna) iedereen heeft een smartphone en een Chromecast kost ook niet veel... :angel:
 
Voor eventueel een 2e huis kan het wel een meerwaarde hebben. De achterliggende gedachte zal zijn dat je het abonnement niet kan delen met familie. Maar (bijna) iedereen heeft een smartphone en een Chromecast kost ook niet veel... :angel:
Sterker nog,

met een Air-Mouse werkt de telefoon app ook werkelijk prima op een Android TV box, dus ze (Ziggo) bereiken niks met het afsluiten van de Android TV app, alleen ergernis bij hun klanten, en of dat nou is wat ze willen? ???

Blijkbaar wel.......
 
Dus..voor de duidelijkheid Ziggo Go app voor je smartphone of tablet ALÉÉN als je met de Wifi van Ziggo verbonden bent.
Dus niet meer voor onderweg? ook al ben je klant van hun???:gestoord:
Ik ga er nog niet veel op in want ik weet het hele verhaal niet.
Nee hoor, de Ziggo telefoon app doet het overal in Europa, via ieder netwerk.

De Ziggo Android TV app die nu getest wordt is bedoeld voor die TV boxen en die werken alleen nog maar als je via een Ziggo netwerk verbonden bent.

Maar de telefoon app werkt ook op zo'n box, dus dan kun je die wél overal gebruiken.
Alleen de bediening is wat onhandig omdat je een Air mouse nodig hebt.
 
nou op mijn box werken ze beiden niet terwijl ik thuis gewoon ziggo heb beetje vreemd zal dan wel aan mij liggen
 
moet je echt wiffi aangesloten en aan hebben voor dat de app werkt of is via kabel ook voldoende
 
moet je echt wiffi aangesloten en aan hebben voor dat de app werkt of is via kabel ook voldoende
Voor zover ik begrepen heb moet je internet van Ziggo hebben.
Vervolgens zou het niet uit (mogen) maken of je box via WiFi of via een RJ-45 is aangesloten.
 
Terug
Bovenaan